Eucerin pH5 Losion za pranje

Do sada sam isprobala mnogo gelova za tusiranje i Eucerin spada u sam vrh omiljenih "kupki".
Sa pH5 losionom za pranje se prvi put susrecem jer dugo nisam zelela da menjam neprevazidjeno Eucerinovo ulje za tusiranje.
Kao sto vidite, biram preparate za osetljivu kozu jer iako je moja koza tela normalna i nije sklona isusivanju, veoma je osetljiva i svaka promena se odrazi u vidu iritacije i crvenila.


Eucerin linija za osetljivu kozu sastoji se iz desetak preparata ciji jedinstveni sastojci sa pH5 vrednoscu obnavljaju aktivnost enzima, jacaju sloj prirodne zastite i regulisu ravnotezu hidratacije koze. Tako da je koza primetno meka i vidno nezna.

Sta kaze proizvodjac:
"Eucerin pH5 Losion za pranje je formulacija bez sapuna za nezno ali efikasno ciscenje osetljive koze. Njegova kombinacija pH5 citratni pufer ( pomaze kozi da povrati i stabilizuje svoju prirodnu pH vrednost ) i izuzetno blagih surfaktanta stiti enzimsku aktivnost same koze, odrzavajuci barijernu funkciju koze i stiteci je od isusivanja.

Dokazano je da Eucerin pH5 Losion za pranje bezbedan i efikasan za svakodnevnu negu beba i male dece. Takodje je pokazano da je pogodan za kozu pod stresom zbog alergija."

Sastav: Voda, Sodium Cocoamphoacetate, Sodium Myreth Sulfate, Lauryl Glucoside, Sodium Chloride, Citric Acid, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, Glycol Distearate, Glicerin, Polyquaternium-10, Diammonium Citrate, Coco Glucoside, Sodium Benzoate, Sodium Salicylate, Benzyl Alcohol, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Alpha-Isomethyl Ionone, Hexyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Parfum



Ono sto mi se najvise dopalo kod ovog proizvoda je to sto je veoma blag pa moze da se koristi za pranje i lica i tela, moze ga koristiti cela porodica, cak i bebe. Nimalo ne isusuje kozu, cak mi se cini da je lepo hrani i stiti od isusivanja, jer posle tusiranje nemam potrebu da koristim neki losion ili kremu za telo. Veoma je prijatnog mirisa, srednje gustine i prilikom tusiranja ne stvara neku posebnu penu, na telu ostavlja neku vrstu zastitnog filma koji daje kozi mekocu i cini je neznom na dodir. Probala sam i lice da cistim ovim losionom i isti je slucaj kao i sa kozom tela, lice je makano i nezno, i pod rukom se oseca ta vrsta filma o kojoj sam govorila, niti mi je isusilo niti dodatno uticalo na lucenje sebuma.

Mislim da je ovo odlican proizvod i preporucila bih ga svima bez obzira na tip moze.

                               Da li ste probali Eucerin  proizvode za tusiranje i koji?

Do narednog posta :*
M.M.
  •   
  •  
  •  

Коментари

Популарни постови са овог блога

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije

Essence Sun Club Matt Bronzing Powder

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

New in #DM oktobar

Alverde Gel Eyeliner