Style Korean beauty proizvodi

U poslednje vreme proizvodi za ulepsavanje iz Koreje postali su veoma popularni , a posebno maske za lice koje zadovoljavaju razlicite potrebe koze.
Evo nekoliko proizvoda koji ce vas, verujem najvise interesovati a koje mozete naruciti sa korejskog sajta Style Korean :

[Holika Holika] Gudetama Lazy & Easy Pig-nose Clear Back Head 3-step kit

[Holika Holika] Gudetama All Kill Sheet 1EA

[Paparecipe] Bombee Black Honey Mask, ( 10 Sheet Mask )


[Tonymoly] I`m REAL Avocado Mask Sheet Nutrition
[Tonymoly] I'm Real Mask Sheet (11type Sheets * 21ml)
[A'PIEU] Milk One Pack #Banana Milk


Da li koristite korejsku kozmetiku i koji proizvodi su vas najcesci izbor?

Do narednog posta :*
M.M.




Коментари

  1. Ovi proizvodi pre svega imaju zanimljiva pakovanja, tako da me uvek privlace da ih probam :D ali nisam nazalost jos uvek nista probala :) Super post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ambalaza i mene uvek privuce i ako je dobar neki proizvod a ima neodgovarajucu ambalazu, sve pada u vodu 😃

      Избриши
  2. Superr post. Zao mi je sto jos nisam probala nista od ovog, ali stvarno izgleda zanimljivooo :))
    Inace ja sam nova, pa ako zelis da pogledas moj blog http://mellowcent.blogspot.rs/?m=0 😊

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije II

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Tecni puderi za mesovitu kozu

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije