L'Oreal Elseve Extraordinary Clay


L'Oreal Paris nas i dalje veoma prijatno iznenadjuje kvalitetom svojih proizvoda, a ono sto je novo na trzistu je Elseve Extraordinary Clay linija za negu kose.

Elseve Extraordinary Clay linija posebno je namenjena za kosu koja se masti u korenu, a suva je pri krajevima. Obogacena je sa tri prociscavajuce gline, poznate po svojstvu upijanja viska sebuma.
Glina od davnina zauzima znacajno mesto u sluzbi lepote, a sada je svoju namenu prosirila na negu kose, bas zbog svog prociscavajuceg svojstva.



Extraordinary Clay linija sastoji se iz tri proizvoda: maska, sampon i regenerator. I bas tim redom se i koristi. Moram priznati da mi je bilo malo cudno da masku koristim pre pranja, na suvu kosu ali OK sve treba probati.

Extraordinary Clay Mask

Koristi se kao tretman pre pranja kose.
Nacin upotrebe: - Naneti masku na celo teme pre pranja na suvu kosu
                          - Ostaviti da deluje 5 minuta kako bi upila visak masnoce i necistoca
                          - Isprati vodom nezno masirajuci teme

Tekstura je malo neobicna, nekako je pod prstima gelasta a pri nanosenju puderasta. Veoma prijatnog i intezivnog mirisa. Lako se i brzo ispira ostavljajuci onaj skripavi osecaj cistog.
Pakovanje je od 150ml i kosta oko 400 dinara.




Extraordinary Clay Sampon

Nova formula bez silikona. Kremaste teksture, u dodiru sa vodom stvara bogatu penu. Nije potrebna velika kolicina proizvoda, ako ga koristite posle maske dovoljno je samo jedno samponiranje kose da bi bila potpuno cista. Malo se duze ispira ali nista strasno. Nakon ispiranja kosa je pod prstima skripava ali i mekana. Duze nego obicno je ostala cista tj. nije se mastila a i dobila je na volumenu. Miris je nezan, slatkast i dugo se zadrzava na kosi.

Dolazi u plasticnoj ambalazi karakteriscnoj za Elseve proizvode i sadrzi 250ml, kosta oko 250 dinara.




Extraordinary Clay Regenerator


Kremaste i lagane teksture ali dosta gusce od sampona. Miris koji je intezivniji i sveziji od mirisa sampona, sadrzava se veoma dugo na kosi.
Regenerator se nanosi na celu duzinu kose jer je namenjen za hidrataciju kako suvih vrhova tako i samog temena. Osim hidratacije, vraca kosi sjaj i cini je glatkom.

Ambalaza je identicna kao ambalaza sampona samo sto je oklopac na donjoj strani. Sadrzi 200ml.



Moji utisci: Maska se na moje veliko iznenadjenje pokazala kao odlican proizvod, lepo je ocistila teme od sebuma i prijatno ga osvezila i pripremila za sledeci korak, a to je samponiranje. Dovoljno mi je bilo jedno samponiranje kose jer mi je odmah nakon ispiranja kosa bila potpuno cista. Inace prvi put u zivotu ne koristim sampon dva puta za redom. Regenerator je zavrsni korak u nezi. Nanosi se na celu duzinu kose, od vrhova do krajeva. Hidrira kosu i olaksava rascesljavanje. Kosa ima volumen, sto je veoma bitno za tanku kosu koja se lako masti ( mada to nije moj slucaj jer ja imam prilicno gustu kosu ), leprsava je i lako se oblikuje.
Mislim da je L'Oreal odradio odlican posao ovom linijom proizvoda i ispunio obecano, a to je do tri dana cista, sveza i hidrirana kosa koja se sporije masti. 

Kako vam se cini Elseve Extraordinary Clav linija i da li biste je probali ?

Do narednog posta :*
M.M.

Коментари

  1. Nekad sam koristila samo ove proizvode za negu kose i to baš dugo, dok sam se farbala u plavo (belo), a onda sam primetila da mi ih se kosa prezasitila i napravila sam pauzu, sada ih koristim ponekad ponovo i odlični su mi, sve linije :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Elseve proizvode volim i ja ali bas iz tog razloga da mi se kosa ne prezasiti, cesto menjam preparate za kosu. Ova linija me je bas odusevila :)

      Избриши
  2. The extraordinary clay mask looks so nice! x Loved this post, I followed your blog on GFC! x
    Lots of love,
    Marina Rosie xx
    https://marinawriteslife.blogspot.fr/

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post <3
    Veoma zanimljiv. <3

    https://aandymm.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Jako znaimljiv post! Odlicni proizvodi!

    Ukoliko zelis da se pratimo, javi mi na mom blogu
    http://milicaworl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Aura Absolute Matte

Tecni puderi za mesovitu kozu

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije