L´Oreal Elseve Extraordinary Oil maska za kosu

Kao što znate, maske za kosu su odavno postale moj must have i to isključivo one namenjene nezi suve i oštećene kose. Volim da isrobavam maske, pa tako se trudim da u kupatilu imam bar dve različite koje rotiram na svaka tri-četiri pranja kose.


Extraordinary Oil linija namenjena je suvoj i oštećenoj kosi. Obogaćena je hranljivim uljima koja obnavljaju isušenu i beživotnu kosu, dajući joj mekoću i sjaj.

Sadrži ekstrate 6 dragocenih cvetnih ulja: Rosa Canina - Ruža
                                                                   Chamomilla Recuita - Kamilica
                                                                   Linum Usitatissimum - Lan
                                                                   Nelumbium Speciosum - Lotus
                                                                   Gardenia Tahitensis - Gardenia
                                                                   Hellanthus Annuus - Suncokret
                                                   

Elseve Extraordinary Oil maska za kosu je guste teksture i izuzetno je kremasta, sadrži sjajne čestice što je karakteristično za pojedine maske namenjene isključivo plavoj kosi. Miris je intezivan, rekla bih orijentalni i veoma dugo se zadržava na kosi. Mala količina proizvoda je potrebna za celu kosu ( ovo važi za sve normalne žene ali kako ja ne spadam u tu grupu, onda je i moje korišćenje maske preterano - šta reći za nekog ko punu šaku proizvoda stavlja na kosu !?! ) ali bitno je prvo razmazati na rukama pa ravnomerno naneti. Ostavim na kosi 2-3 minuta i isperem. Prilikom ispiranja, kosa je na dodir prilično svilenkasta a takva ostaje i nakon što je blago prosušite peškirom. Maska je veoma hranljiva, olakšava raščešljavanje kose, čineći je mekšom i laganijom.


Masku koristim dva puta nedeljno. Rezultat je vidno sjajnija kosa, mekša i svilenkastija na dodir, manje se mrsi i miriše prelepo. Ukoliko kosu operem pred spavanje i blago je prosušim, ujutru izgleda veoma pristojno, ne kao da sam izašla iz salona ali bolje nego inače kad izbegnem feniranje. Iz tog razloga mi je veoma bitno da maska dobro nahrani i "smiri" kosu. Ova maska spada u grupu mojih omiljenih maski. Ukoliko imate problem sa suvom i oštećenom kosom, sigurna sam da će vam ova maska biti od koristi.

Da li ste probale Elseve Extraordinary Oil masku za kosu? Koje proizvode vi koristite u nezi kose?

Do narednog posta :*
M.M.

Коментари

  1. while Im making my way to the top as well. I definitely enjoy reading everything that is written on your blog.Keep the aarticles coming. I loved it! Alpha Force Testo

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam probala ovu masku, koristim Gliss i zadovoljna sam, favorit mi je ulimate repair - u crnom pakovanju. :)
    Šminke nikad dosta

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako imaš prilike, probaj ovu masku, nećes se pokajati. Od Gliss-a mi je jedino odgovarala Serum Deep-Repair maska koja je bila odlična ali se nažalost više ne proizvodi, zamenile su je neke novije verzije koje još nisam probala.

      Избриши
  3. Odlična recenzija! Čini se kao super proizvod! :) <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  4. Super je maska! Koristim je i takodje je rotiram sa nekom drugom. :) Dobar post.

    https://jelenavidovic.wordpress.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Moraću da probam, taman sam potrošila Kallos-ovu od litre, pakovanju nikad kraja :D

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije II

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije

Rival de Loop Natural Touch Concealer - korektor