L´Oreal Brow Artist Maker olovka za obrve

Lepo definisane obrve su želja svake devojke. U tome nam, osim pravilnog oblikovanja, može pomoći i pravi odabir nijanse olovke/gela/senke kojom ćemo definisati obrve.

Dugo sam za definisanje obrva koristila olovke (verujem da nas je velika većina tako i počela), zatim sam prešla na senke ali mi je u međuvremenu pažnju privukla još jedna olovka koja se, nešto pred leto pojavila na našem tržištu. Iako mi nije bila neophodna i nisam mogla pronaći bilo kakvu recenziju o njoj (čak ni sada ne mogu naći), iz čiste znatiželje odlučila sam da je probam. Reč je o L´Oreal Brow Artist Maker olovci za obrve.


Ambalaža nije kao kod većine olovaka na koje smo navikli. Razlikuje se i po veličini, L´Oreal Brow Artist Maker je dosta kraća ali isto tako i dosta deblja olovka. Sa jedne strane je olovka a sa druge četkica za nanošenje (rekla bih prava kabuki četkica za obrve). Ima puderasto kremastu formulu i veoma se lako nanosi. Kada se nanosi, kremasta formula se pretvara u puderasti prah dajući obrvama definiciju i punoću, dok četkica ublažava linije olovke dajući obrvama prirodan izgled.


L´Oreal Brow Artist Maker košta oko 850 dinara i dostupan je u dve nijanse: 02 Cool Brunet i 04 Dark Brunet.

Ja sam izabrala svetliju nijansu, 02 Cool Brunet. Nijansa 04 Dark Brunet  je previše tamna, čak mislim da bi jedino crnakama odgovarala. Pigmentacija je odlična i iz tog razloga treba voditi računa prilikom nanošenja jer lako možete preterati. Četkica veoma dobro radi svoj posao. Ja sam zadovoljna ovom olovkom jer njom veoma brzo i lako definišem svoje obrve a da pritom dobiju prirodni izgled. Jedina mana je nedostatak nijansi jer su iz Loreala izgleda zaboravili na plavuše, čak bi i meni odgovarala za nijansu svetlija.


Evo i swatcheva - prvo naneta samo olovka,ispod olovka izblenada kabuki četkicom...



Šta najčešće koristite za definisanje vaših obrva? Da li ste probale L´Oreal Brow Artist Maker olovku za obrve?

Do narednog posta :*
M.M.




Коментари

  1. Lepo ti stoji :) Imam slabašne obrve tako da se ne odvajam od Nyx-ovog gela za obrve, nema mu zamene :)

    ОдговориИзбриши
  2. Jako lijepo ti stoji, izgleda kao super proizvod! <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) I jeste super proizvod za brzinsko sređivanje obrva ali jedina mana je nedostatak nijansi...

      Избриши
  3. Koristim sjenilo za obrve, ali evo, mogla bih probati i ovo!
    Super blog, zapratila sam te ☺ amna-tbhidc

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala:) Nadam se da će ti olovka odgovarati, nijansa hoće sigurno jer vidim da imaš tamniju kosu :)

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije II

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije

Rival de Loop Natural Touch Concealer - korektor