Vichy Neovadiol Night Kompenzacioni kompleks + GIVEAWEY ! ! !


Vichy Neovadiol Kompenzacioni kompleks namenjen je nezi zrele koze pod uticajem hormonskog starenja i menopauze. Kao jedinstven spoj cetiri sastojaka: hediona,hepesa,hijaluronske kiseline i Pro-xylana, ima sposobnost smanjivanja delovanja uticaja menopauze na kozu i deluje na tri vidljive posledice menopauze: osecaj gustine (koza ponovo dobija punocu i cvrstinu), preoblikovane crte lica koje su sada izrazenije i ponovo su prisutni sjaj i ujednacen ten.
Neovadiol Kompezacioni kompleks cine cetiri proizvoda: dnevna krema za normalnu do mesovitu kozu, dnevna krema za suvu kozu, obnavljajuci koncentrat koji odgovara svim tipovima osetljive koze i od nedavno im se pridruzio Neovadiol Night Kompezacioni kompleks iliti napredna obnavljajuca nocna krema.


Neovadiol Night Kompezacioni kompleks je napredna nocna obnavljajuca nega koja pomocu pazljivo odabranih aktivnih sastojaka u obliku kozmetickog kompleksa,iz noci u noc umiruje kozu zbog cega je ona ujutru obnovljena i vidljivo mladja.
Obogacen je sa dva aktivna sastojka: eperuline (umirujuceg delovanja) i kofein (stimulativni sastojak koji deluje protiv umora).
Namenjen je zenama koje se bore protiv uticaja menopauze na kozi i nocnih tegoba vezanih sa kozom:gubitka gustine,volumena,svezine,blistavosti i osecaja zagrevanja.
Nocna nega koze je veoma bitan deo nege jer nocu se koza znatno brze i intezivnije obnavlja,bolje prima aktivne sastojke,temperatura koze nocu je blago povisena zbog cega aktivni sastojci prodiru dublje u slojeve koze i bolje deluju...


Ja jos nisam ni blizu menopauzi ali za anti-age negu nikada nije rano. Nisam odolela iskusenju da probam Neovadiol nocnu kremu i evo mojih utisaka:


Neovadiol nocna krema namenjena je svim tipovima koze. Lagane je teksture i koza je veoma brzo upija. Ne ostavlja mastan trag,vec je koza lepo matirana. Osvezava kozu,vidno zateze cime su i pore manje vidljive,cini je glatkom i mekom na dodir. Mene je vec prvom upotrebom odusevila zbog rezultata koji su odmah vidljivi.tako da cu je zasigurno dugo koristiti.


Krema je nezno plave boje,a bozanstveni miris je ono sto mi je na prvu privuklo veliku paznju - miris me podseca na krusku (ne znam da li se i dalje proizvode kreme sa kruskom,nisam ih vec godinama videla kod nas,a u pitanju je neki Slovenacki proizvodjac.....ako se neko seca neka pise u komentaru).
Ambalaza je ono sto ce vas prvo privuci,zlatno-rozikasta kutija u kojoj je smestena prelepa plava staklena bocica sa srebrnim zatvaracem. Ja sam od onih koji veliki znacaj pridaju ambalazi i ljubitelj sam staklenih ambalaza svih oblika i velicina.

Sastav

Ovo su moji prvi utisci o Neovadiol nocnoj kremi a sada prelazimo na mali pokloncic za vas...



Verovatno ste vec procitali veliki broj pozitivnih recenzija o Byphasse toniku za lice sa ruzinom vodicom,moju recenziju tonika mozete procitati ovde -->> Byphasse tonik za lice ,tako da sam resila da usrecim jednu od vas i omogucim da proba ovaj divni tonik.
Uz Byphasse tonik dobicete i prelepu gumicu za kosu za neku vama dragu devojcicu.



Pravila igre su jednostavna i molim da ih ispostujete,jer ovog puta bicu rigorozna....

- Like FB stranicu Marin kutak
- Podeliti (shear) pod opcijom javno sliku na FB stranici bloga
- Ispod ove slike na FB-u tagovati pet prijatelja
- Like & Shear FB stranicu Bubamarica

- Ukoliko zelite mozete me pratiti preko GFC-a, G+ , Instagrama,Bloglovin'-a.... (opciono)

Igramo se do 1.aprila kada biram srecnu dobitnicu putem RANDOM.ORG aplikacije.

Hvala sto pratite blog....zelim vam srecu u nagradnoj igri :*


Srecna dobitnica je.....Danijela Bekcic !!! Danijela da se javi u inbox stranice i da dostavi svoje podatke,a ostlima zelim vise srece sledeceg puta. Hvala sto pratite blog Marin kutak :*

Do narednog posta :*

Коментари

  1. Nadam se da cu imati srece,ako ne neka dama ce uzivati.Hvala na mogucnosti da pokusam da osvojim ovu fantasticnu kremu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Krema nije deo nagradne igre,vec je u pitanju recenzija Vichy kreme (jedna ovakva krema vec je podeljena u osmomartovskoj nagradnoj igri). Nagradna igra vazi za Byphasse tonik i Bubamarica gumicu za kosu. Hvala

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije II

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Tecni puderi za mesovitu kozu

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije