Rilastil Micro Eye Contour Cream

Rilastil Micro je linija namenjena prvim borama koje se javljaju vec sa 30 godina.
Kada su bore u pitanju veliku ulogu igra genetika ali mi ih bar malo mozemo ublaziti ukoliko na vreme pocnemo sa koriscenjem adekvatnih preparata. Veliku paznju treba posvetiti poodrucju oko ociju jer je ono veoma osetljivo i upravo tu dolazi do prvih pojava finih linijica i borica. Izbor okoloocnih krema je zaista veliki,razlicitog kvaliteta i cenovnog ranga. Ja cu vam danas pisati o Rilastil okoloocnoj kremi.


Rilastil Micro krema za podrucje oko ociju namenjena je osetljivoj okoloocnoj regiji gde se javljaju prvi znaci starenja.
Sadrzi Micro Care kompleks i vitamine A,E i F koji pomazu sprecavanju starenja koze i deluje na vec formirane bore,vracajuci kozi tonus,a hijaluronska kiselina i ulje avokada pomazu da se smanje i popune sitne borice cineci kozu glatkom i neznom. Stiti kozu od spoljnih utucaja,smanjuje podocnjake i kesice ispod ociju.

Krema je namenjena svim tipovima koze,ne sadrzi parmefe,parabene,boje,tragove metala,dermatoloski i oftamoloski testirana. Ambalaza je standardna kao i za vecinu ovakvih krema,plasticna tubica sa uskim otvorom koja sadrzi 15ml proizvoda. Lagane je teksture,srednje gustine,lako se razmazuje i relativno brzo upija ostavljajuci neku frsu zastitnog filma. Nakon koriscenja,koza oko ociju je hidrirana,mekana i nezna na dodir.

Upotrebljava se ujutru i uvece nakon skidanja sminke i ciscenja,tako sto se nezno utrlja krema na podrucje oko ociju. Proizvodjac navodi da se krema ne nanosi na gornji kapak ali ja iz navike to cinim i nisam imala nekih negativnih posledica niti mi je sminka koju nanosim preko krace trajala niti se razmazivala.


Sastav: Aqua (Water) ● Ethylhexyl Palmitate  ● Butylene Glycol  ● Sorbitan Stearate ● Ectoin  ● Cetyl Alcohol  ● Dimethicone ● Glycerin ● Glyceryl Stearate ● Arginine ● PEG-100 Stearate ● Steareth-20 ● Hesperidin Methyl Chalcone ● Xanthan Gum ● Betaine  ● Isostearyl Avocadate ● Panthenol  ● Persea Gratissima (Avocado) Oil Unsaponifiables ● Persea Gratissima (Avocado) Oil ● Simmondsia Chinensis (Jojoba) Butter ● Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil ● Tocopheryl Acetate ● Ethyl Linolenate ● Sodium Hyaluronate ● Pentaerythrityl Tetra-di-t-Butyl Hydroxyhydrocinnamate ● Ethyl Oleate ● Ethyl Linoleate ● Sodium Lauroyl Lactylate ● Glycine Soja (Soybean) Oil ● Biosaccharide Gum-4 ● N-Hydroxysuccinimide ● Dipeptide-2 ● Ceramide NP ● Ceramide AP ● Ceramide EOP ● Palmitoyl Tetrapeptide-7 ● Retinol ● Carbomer ● Cholesterol ● Phytosphingosine ● Chrysin ● Palmitoyl Oligopeptide ● Tocopherol ● Acacia Senegal Gum ● Propylene Glycol Alginate ● Phenoxyethanol  ● Chlorphenesin  ● Benzoic Acid ● Potassium Sorbate ● Ethylhexylglycerin ● Chlorhexidine Digluconate ● Disodium EDTA ●Tetrasodium EDTA.

Ova okoloocna krema mi pruza upravo ono sto mi je i najbitnije kod ove vrste krama,a to je dobra hidratacija podrucja oko ociju,da ne iritira oci izazivajuci crvenilo,peckanje ili suzenje. Zbog njene lagane teksture preporucila bih je i devojkama mladjim od 30 godina,ali ako se blizite 40-oj morale bi ste potraziti neku jacu negu.


Cena Rilastil Micro okoloocne kreme je 2300 dinara.
Cene i ponudu Rilastil proizvoda mozete pogledati na njihovom sajtu RILASTIL PRIZMA 

*PR proizvod (ne utice na objektivnost moje recenzije)

                                           Da li koristite okoloocne kreme i koja je vasa omiljena?

Do narednog posta :*

Коментари

  1. Volela bih da probam nešto od ovog brenda obećavajuće deluje :). Ja koristim bioten genovate i burru pa u krug super su mi obe mada mi je i Eveline odlična :).

    ОдговориИзбриши
  2. Uporedo sa Rilastil koristim i Burra kremicu i obe su mi dobre,Bioten sam probala i nije losa,dok Eveline nisam jos uvek. Ma ja bih probala sve sto postoji 😃 i sve sto mi dopadne saka otvorim pa ne znam sta cu pre da koristim 😄

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije II

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije

Rival de Loop Natural Touch Concealer - korektor