Estar Cosmetics - Body Butter Almond & Vanilla

Krajem decembra ukazala mi se prilika da isprobam jedan proizvod domaceg brenda,Estar Cosmetics koji se bavi proizvodnjom kozmetickih preparata za negu lica i tela. U nagradnoj igri,na blogu drage Sea and Simplicity (mala reklama:) ) osvojila sam upravo ovaj proizvod o kome cu pisati,a u pitanju je Estar buter za telo badem i vanila.

Ne mogu se bas pohvaliti sa redovno koristim "mazalice" za telo ali ih zato redovno kupujem,a jos ako mirisu na kokos ili vanilu...e tu padam.

Buter za telo je namenjen nezi suve koze,posle suncanja i kada je potrebna jaca hidratacija i povecanje elasticnosti.
Guste je teksture,lako se razmazuje,ne ostavlja masan trag i koza ga veoma brzo u potpunosti upija. Posle njega koza je mekana,hidrirana i nezna na dodir,a pritom i prelepo mirise.
Miris je intezivan,prijatan,nije cista vanila vec se oseca malo kakao (bar sam ja stekla takav utisak) i dugo se zadrzava na kozi.
Iako je namenjen suvoj kozi,mislim da bi odgovarao i drugim tipovima,jer je moja normalna a ponekad malo masnija i nisam primetila da je buter nesto vise masti ili da je na bilo koji nacin iritira.

Ambalaza je veoma jednostavna,klasicna bela kutija zapremine 200ml. Kada otvorite kutiju naicicete na zastitni kartonski poklopac koji stiti proizvod od curenja.

Sastav:
Voda, peg100 stearat i gliceril stearat, si buter, bademovo ulje, kakao buter, dimeticon, pcelinji vosak, glicerin, cetearil etilheksanoat, ceterail alkohol, miristilmiristat, ciklometikon, tokoferol acetat, fenoksietanol, metilparaben, propilparaben, izobutilparaben, butilparaben, polisorbat 20, miris.

Jedan od boljih proizvoda za negu tela koji sam probala,pristupaca,veoma prijatnog i lepog mirisa.

Cena ovog butera je 540 din.

Estar preparate mozete kupiti na sajtu http://www.shopestar.com gde mozete pogledati i celokupnu njihovu ponudu.

Ovo je bio moj prvi susret sa ovim brendom i sigurno cu nastaviti sa koriscenjem njihovih proizvoda.

Da li ste probali Estar proizvode? Ukoliko jeste,pisite mi vasa iskustva i preporuke....

Do narednog posta :*


Коментари

  1. Njihov gel za podrucje oko ociju je odlican. Koristila sam i Body Butter i imam samo reci hvale. Sve preporuke za domaci brend :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem da su im i ostali proizvodi dobri....imacu u obzir taj gel koji mi preporucujes :)

      Избриши
  2. Moj omiljeni Estar , ili bar u top tri omiljena brenda :). Obožavam ovaj buter, ali mi je favorit njihova noćna krema, maske i gelovi za tuširanje a i muška kolekcija je sjajna :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam za sad probala samo buter za telo,nadam se da cu probati jos neki proizvod :)

      Избриши
  3. Ja sam koristila njihov buter-pearly dreams,divan :-) Moja topla preporuka,i ja sam ljubitelj vanile. :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja volim sve te mazalice za telo i rado ih kupujem ali ni jednu ne iskoristim do kraja :) Estar kozmetika me je bas prijatno iznenadila i volela bih jos nesto da probam :)

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije II

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije

Rival de Loop Natural Touch Concealer - korektor