New in # DM januar

Kako mi je DM u komsiluku,logicno je da tu najcesce i kupujem.

Pocecu od kreme za lice za koju sam se dugo premisljala da li da je uzmem,pa rekoh :ajde i to cudo da probam". Rec je o Victoria Beauty Cannabis nocnoj kremi na bazi ulja konoplje. Namenjena je nezi suve,dehidrirane i zrele koze ali mojoj kombinovanoj kozi uopste ne smeta,nije premasna niti preteska.

Sa Byphasse proizvodima se prvi put susrecem i ono sto mi je zapalo za oko je da su proizvodi velike mililitraze a veoma pristupacnih cena. Ovog puta odlucila sam se za gel za ciscenje lica koji je namenjen svim tipovima koze. Iznenadjena sam ucinkom,odlicno cisti kozu a uopste je ne isusuje.

I ovog puta u mojoj DM korpi nasle su se i moje omiljene Bioten zelene maramice za ciscenje lica,namenjene normalnoj i kombinovanoj kozi.

Kao sto verovatno vec znate,Balea tecni sapuni su obavezna stavka svake kupovine a ovog puta odlucila sam se za prelepu tresnjicu.

U proslim DM novitetima videli ste plavu Dontodent pastu za zube a kako se dobro pokazala i ovog puta odabrala sam isti marku proizvoda samo drugu boju tubice,ova je naziva Brillant Weiss. Rekli su mi da je najbolja iz cele linije,pa videcemo.

Veet kreme za depilaciju bas volim,probala sam ih sve i nijedna mi nije izazvala nikakve iritacije a odlicno otklanjaju dlacice. Ova je za normalnu kozu,sadrzi mleko lotosa i miris jasmina.

Sto se sampona tice ovog puta odabrala sam dva,naravno Head&Shoulders sa mentolom koji je obavezan u mom kupatilu i dosta hvaljeni Balea sampon za dubinsko pranje za sve tipove kose. Balea sampon sam probala i mogu reci da sam veoma prijatno iznenadjena.

Za kraj tu je Garnier farba,nijansa 101 Ledeno Srebrno plava. Nije da sam nesto preterano zadovoljna ovom farbom ali mi trenutno ni jedan proizvodjac ne odgovara :)

Ako pratite moj blog,verovatno ste primetili neke od proizvoda koji se cesto ponavljaju u postovima o novitetima.....sad shvatate kakav sam zaludjenik kad nesto volim :) :)

Do narednog posta :* 

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije II

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Tecni puderi za mesovitu kozu

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije