Alverde pigment za tecni puder

Iz DM-a su mi poslali na testiranje Alverde Color&Care pigment za tecni puder u tamnijoj nijansi.
Alverde proizvodi ne sadrze sinteticke mirise,boje i konzervanse kao ni sastojke na bazi mineralnih ulja. Veliki deo proizvoda nosi vegan-oznaku (pogodni su za vegane i vegetarijance),koja garantuje da je proizvod nastao bez upotrebe sirovina zivotinjskog porekla.


Pigment dolazi u plasticnoj braon tubici koja sadrzi 20ml proizvoda i kosta 400 din. Otvor na tubici je veoma uzan sto omogucava precizno doziranje proizvoda.
Postoji u dve nijanse,tamnija i svetlija,koje vam mogu korigovati nijansu tecnog pudera ukoliko ste kojim slucajem pogresile pa kupile svetliji tj. tamniji.


Prijatnog je mirisa i veoma lagane teksture,iako u svom sastavu ima razlicita ulja.
Moze se koristiti i za tecni puder i za toniranu kremu. Veoma se lako i lepo mesa i stapa sa puderom. Ne ostavlja fleke. Veoma je dobro pigmentovan tako da je mala kolicina proizvoda potrebna da bi se nijansa promenila,moze se i nadogradjivati. Ne menja strukturu pudera niti njegovu trajnost i zavrsnicu.





Sastav:Aqua,Alcohol,Helianthus Annuus Hybrid Oil,CI 77492,Tricaprylin,CI 77891,Myristyl Myristate,Carthamus Tinctorius Seed Oil,Glyceryl Stearate Citrate,Glycine Soja Oil,Cetyl Alcohol,Butyrospermum Parkii Butter,CI 77491,CI 77499, Xanthan Gum,Hydrogenated Palm Glycerides,Microcrystalline Cellulose,Dehydroxanthan Gum,Algin, Hydrogenated Lecithin,Tocopherol,HelianthusAnnuus Seed Oil,Brassica Campestris Sterols,Ascorbyl Palmitate.

Ovaj pigment je za mene veliko iznenadjenje i bice mi spas za leto kada necu morati da bacam pare na tamnu nijansu pudera koju cu koristiti samo nekih mesec dana.

                                         Da li ste probale Alverde pigment i kakva su vasa iskustva?

Do naredno posta :*

Коментари

  1. Voljela bih ovo probati, super recenzija :D
    Pogledaj moj blog : http://raj-sminke.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Meni deluje kao da puder cini malo narandzastim? Ili je to samo na fotkama?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije narandzast ukoliko se napravi prava srazmera pudera i pigmenta tj. na kolicinu pudera koji koristis dodas veoma malo pigmenta i po potrebi dodajes. Na slikama iz posta prikazana je veca kolicina pigmenta nego sto je zaista potrebno. Nadam se da sam bar malo pomogla.

      Избриши
  3. Da li alkohol koji se nalazi u sastavu isusuje lice?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni nije i uglavnom mi alkohol ne smeta ali sve zavisi od osetljivosti koze. Veliki broj proizvoda ima alkohol u svom sastavu,pa ako ti je ranije smetao moja preporuka ti je da prvo isprobas pa ako ti odgovara tek onda da kupis. Nije nesto skup ali zasto bacati pare na nesto sto kasnije neces koristiti.

      Избриши
  4. Da li bi mogao da se koristi za konturisanje?

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Aura Absolute Matte

Tecni puderi za mesovitu kozu

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije