Biodroga Lotus&Science Anti-Age dnevna krema

U jednom od ranijih GlamBox kutija dobila sam uzorak Biodroga dnevne kreme. Do sada nisam bila u prilici da koristim proizvode ovog brenda tako da sam se ovoj kremici veoma obradovala. Uzorak i nije nesto veliki,5ml ali dovoljno da steknem neke utiske.

Ova krema namenjena je dnevnoj nezi svih tipova koze. Kozu cini glatkom i cistom,smanjuje pojavu finih linija i borica. Nanosi se ujutru na prethodno ociscenu kozu lica. Hrani i intezivno hidrira kozu. Sadrzi ekstrat lotosovog cveta,koji obnavlja neke od nepravilnosti koze cineci je cistom i svezom, i antioksidante koji stite kozu od stetnih uticaja. Sadrzi i ulje avokada,breskve,semenki grozdja,palmino ulje koja hrane kozu i proteine psenice koji zatezu kozu i smanjuju pojavu bora.
Veoma je lagane teksture,lako se nanosi i koza je momentalno upija.
Moje utisci o ovoj kremi su zaista pozitivni. Mojoj mesovitoj kozi lica je veoma odgovara,ne istice ni suve ni masne delove lica vec ih jednako hidrira i samim tim je i odlicna kao podloga za makeup.
S'obzirom da je anti-age ne mogu reci da li stvarno nesto cini po tom pitanju,uostalom to nisam primetila ni kod drugih krema sa istom namenom ali videcemo za jedno 20-ak god. da li cini cuda njihova upotreba :)
Kao sto sam na pocetku posta napomenula,uzorak koji ja posedujem je od 5ml i dovoljan je za nekih 20-ak dana svakodnevne upotrebe i sama ta cinjenica vam dovoljno govori o ekonomicnosti ove kreme bar sto se trosenja proizvoda tice ali cena je druga prica - 50 ml ove kreme kosta oko 15000 din. ( pobogu! ).

Da li koristite Biodroga proizvode i koje?
Do narednog posta:*

Коментари

Популарни постови са овог блога

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije

Essence Sun Club Matt Bronzing Powder

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

Schauma Phyto-Caffeine i Cream&Oil šamponi

New in #DM oktobar