Essence Sun Club Matt Bronzing Powder

Iako nam se polako priblizava jesen treba iskoristiti ove suncane dane i ,moje dame, ukoliko do sada niste nabavile vas bronzer mislim da je krajnje vreme da to i ucinite. Bronzer je savrsen saveznik svake zene koja zeli da svom licu da svez,preplanili izgled.
Mislila sam da nikada bronzere nisam ni koristila ali kada sam u mojoj "devojackoj" sobi (smesno je to reci) u fioci sa sminkom pronasla bronzer bila sam blago reci sokirana - ja sam to koristila u srednjoj skoli.....prelepa crna kutija,slova obrisana tako da ne znam koji je proizvodjac u pitanju a unutra savrsenstvo (i dalje ne verujem da posle tokliko godina nesto moze da bude u tako dobrom stanju,kao da je juce kupljeno)... Jesam odusevljena ali da vas vise ne smaram,precicu na nesto iz ovog veka :) kao sto sam naslov kaze Essence Sun Club Matt Bronzing Powder


Ovo je pravi primer bronzera koji je cenovno veoma pristupacan a ujedno i veoma dobar. Moze se naci u DM-u,kosta 469 din. Pakovanje je jednostavno,u pitanju je providna plasticna kutijica u kojoj je smesteno 15gr proizvoda.


Postoji u dve nijanse lighter skin (za svetliji ten) i darker skin (za tamniji ten). Prilikom kupovine dugo nisam mogla da se odlucim koju nijansu da izaberem jer mi je u tom trenutku ten bio malo tamniji a i svetlo u radnji uvek ucini da stvari vidimo malo drugacije nego sto to zaista i jesu, pa sam kupila tamniju varijantu (ne mogu reci da sam pogresila jer mislim da bi mi svetlija nisansa bas bila neprimetna - ako neko koristi ovu svetliju varijantu neka pise u komentarima jer me bas interesuje ).


Tekstura je neverovatna,barsunasta i glatka...fino mleveni prah koji se savrseno blenda i daje prelep izgled kozi. Pigmentacija je srednja tako da vam se ne moze desiti da u jednom potezu nanesete previse proizvoda,dobro se nadogradjuje,veoma lako blenda i veoma je postojan.


Zavrsnica je mat,bez ikakvog sjaja. Mirise bozanstveno,kao cokolada sa kokosom (ukoliko niste ljubitelj kokosa prskocite ovaj bronzer).


Na kraju mogu reci da je ovo dobar bronzer,jeftin a velike gramaze zbog ceka ce vam zasigurno trajati veoma dugo i  za one koje vole mat zavrsnicu-savrsen.

                                                                             Da li koristite bronzere?
                                                                               
 Do sledeceg citanja :*

Коментари

Популарни постови са овог блога

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

New in #DM oktobar

Schauma Phyto-Caffeine i Cream&Oil šamponi