New in #4

Pozdrav drage moje! Evo i mene nakon opravdane pauze od nekih mesec dana. U ovom postu citacete o proizvodima koje sam kupila/dobila u poslednjih dva meseca. Nadam se da ce vam biti zanimljivo :) Ovoga puta kupovala sam ono sto mi je zaisti bilo najpotrebnije,osim lakova (uostalom videcete da mi i nije ovoliko njih trebalo jer uglavnom imam slicne nijanse ali ko ce im odoleti).


Krenucu prvo od preparata za suncanje....ove godine odlucila sam se za Top Ten Carroten 2in1 faktor 36 i 16 sasvim dovoljno da ne izgorite a da lepo pocrnite,dok za dete kupujem iskljucivo Niveu i to SPF 50 koji je obavezan jer znamo koliko vremena deca provode na suncu i u vodi.
Top Ten Olive Oil mleko posle suncanja kupila sam na preporuku jednog dekice (razume se covek u zene tj. u sve ono sto je potrebno za nasu lepotu) i mogu reci "dekice svaki ti cast" pun pogodak.
(Upravo sam primetila da mi nedostaju slike ovih proizvoda ali nadam se da cete imati razumevanja,ipak sam ja zena u godinama :) :) ali kako bi ovaj post danas bio objavljen slike cemo ostaviti za neki drugi put - hvala :) ).

Sto se tice preparata za kosu......tu su InSight Damaged hair sampon i maska za ostecenu kosu koji su mi savrseni ali o njima cu tek pisati a u medjuvremenu mozete procitati post o InSight balzamu ovde
Balea profesionalni sprej za zastitu kose od sunca koji sam koristila iskljucivo dok sam bila na moru tj. na plazi i mogu reci da uopste nije los.
Kad smo kod Balee tu je i gel za tusiranje od limete koji sam dobila za dinar uz nekih 500din. potrosenih na njihove proizvode. Mirisom i nisam nesto odusevljena ali poklonu se u zube ne gleda :)
Sto se tice depilacije vec par godina koristim Veet kreme i savrsene su.



Bioten proizvodi su neizostavni deo svake kupovine tako da su se ovde nasli krema za masnu kozu lica i piling o kojima sam vec pisala ( mozete pogledati ovde ) i maramice za skidanje sminke ovog puta zelene.
Evelin CC krema kupljena je bukvalno sat vremena pre odlaska na more jer ne moram bas i tamo da koristim neke teske pudere. Nije me bas nesto odusevila.
Essence baza za senke dobra baza za malu cenu a vise o njoj mozete procitati ovde .
Tu je i savrsena Essence I love nude senka u nijansi 05 My favorite tauping i neverovatno pigmentovana Golden Rose Silky Touch Pearl senka u tamno plavoj boji bod brojem111.

na dnevnoj svetlosti:levo senke a desno evelin cc krema

koriscen blic:levo senke,desno cc krema

Kada sam na poklon dobila ova dugo zeljena Labela mojoj sreci nije bilo kraja....sta reci osim da su savrseni a o mirisima i da ne govorim.
Bez plave Nivee nigde ne idem jer je obozavam i koristim je bukvalno celog zivota,a od pre par meseci u svakoj mojoj torbi mozete naci i Baleine kremice (mmmmmmm mirisu bozanstveno).



Parfem sam dobila na poklon i prelepo mirise,inace obozavam Escada parfeme a posebno one letnje,vocne iz limitirane kolekcije.
Dove Powder Soft dezodorans je jedan od onih koje najcesce kupujem,mirise puderasto i smanjuje znojenje.



Na red dodjose i ti famozni lakovi (ne nisam opsednuta lakovima,meni je ipak svaki od njih neophodan :) ). U pitanju su tri proizvodjaca od kojih mi je najomiljeniji Golden Rose jer volim jednoslojne lakove,zatim Essence gel lakovi koji su dobri ali mi traju samo jedan dan i Flormar koji i nisu tako losi.


Nadam se da vam se svidela moja gomilica noviteta!?!
Koji proizvod bi po vama prvenstveno trebao da dobije svoj zaseban post....o cemu bi ste voleli da citate?
Sta ste vi kupovali u poslednje vreme?
Do narednog citanja :*



Коментари

Популарни постови са овог блога

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije

Tecni puderi za mesovitu kozu

Bourjois Healthy Mix tecni puder

Alverde pigment za tecni puder

L'Oreal Paris Elseve Total Repair Extreme