GlamBox - unboxing #jul

Ovo je moj prvi GlamBox i kako ne volim iznenadjenja ovog tipa (narucim nesto a da pritom nemam ni najmanji nagovestaj sta bi to otprilike moglo biti) dugo mi je trebalo da se odlucim na kupovinu tj.porudzbinu.


GlamBox kutiju mozete poruciti po ceni od 1300 din. (ili se pretplatiti na vise meseci a sve to mozete pogledati na njihovom oficijelnom sajtu) iako vam konkretan sadrzaj kutije nije poznat,isplatice vam se jer cete dobiti proizvode koji daleko premasuju tu cenu.
Videla sam mnogo fotografija ranijih sadrzaja ove kutije i mogu reci da su to bili zaista dobri proizvodi.


Sto se tice prvog utiska,kutija je slatka ali sam ja vise za neku klasiku tako da mi se raniji izgled vise dopadao. Prilikom otvaranja razocarala sam se jer nisu vodili racuna o pakovanju samih proizvoda,sve je tek onako stavljeno,bez neke zastite (bar neki papir i sl.).....pa ne moraju "stvari da trce" po kutiji!


Moram da napomenem da kutija bozanstveno mirise (na lotos) a i sadrzaj je zadovoljavajuci.


Sadrzaj 

  • Artdeco All In One maskara
  • Trisa Clinical White pasta za zube - dve tubice
  • Biodroga Anti Age krema za lice
  • NeoStrata Step 1 i 2 krema za negu vrata
  • Dr.Wolf  Plantur 21 sampon i eliksir
  • Golden Rose plavi i ljubicasti lak

Veoma sam se bradovala kada sam videla da sam dobila Artdeco maskaru za volumen trepavica koja ce malo sacekati svoju recenziju jer imam par maskara koje treba prvo da potrosim. Cena maskare je na snizenju oko 1300 din. tako da vam samo ona isplati celu kutiju.



Sledeca stvar je Trisa pasta za zube koja mirise na mentol i posle par upotreba mogu reci da nije uopste losa. Dobila sam dva uzorka od po 9ml,inace ova pasta kosta 434.



Zatim,tu je Biodroga Anti Age dnevna krema koju jos nisam probala ali ima blag i lep miris. S'obzirom da 50ml kosta 15000 din. ja sam sa mojih 5ml. veoma zadovoljna.


Kada smo kod krema tu se nasla i NeoStrata krema za negu vrata u dva koraka,uzorci su od po 1ml tako da i kad je budem probala ne verujem da cu steci neke utiske. Cena im je 6800 din.


Dr.Wolf Plantur 21 sampon za jacanje i sprecavanje prekomernog opadanja kose,posle prve upotrebe ne mogu reci da li deluje ali zato prelepo mirise (podseca me na lotos i od njega potice gore spomenut miris prilikom otvaranja kutije). Dobila sam 20ml uzorka a njegova cena za 250ml je 1500 din.
Dr.Wolf Plantur 21 eliksir za jacanje i sprecavanje prekomernog opadanja kose koristi se tako sto se utrlja u vlasiste. Nisam ga jos probala...Kosta koliko i sampon,1500 din i ovaj uzorak je takodje 20ml.



Poslednja stvar su ova dva Golden Rose laka u plavoj i ljubicastoj nijansi,imaju po 11ml i kostaju 141 din. Obe nijanse su lepe ali je plavi moj favorit. Brzo se suse,jedina mana je sto su malo redji tako da je potrebno premazati nokte sa 2-3 sloja laka.



Ostalo u kutiji su bile brosure sa objasnjenjem svakog proizvoda i njihovim cenama.

                                                     Da li vam se dopada sadrzaj julske GlamBox kutije?
                                                         Koje biste proizvode zelele da vidite u narednoj?

                                                                         Do narednog citanja :*

Коментари

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Aura Absolute Matte

Tecni puderi za mesovitu kozu

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije