Simple Manicure #1

Danas su moji noktici mali tigrici - ali pink :)


Koristila sam:
-Evelin 8in1
-Aura Inches 315
-Golden Rose Nail Art Black
-Essence The Gel Top Coat


Kao bazu koristila sam Evelin 8in1,nakon njega nokte sam premazala pink lakom Aura Inches (jedan sloj).Kada se osusio,na svaki nokat nacrtala sam osam tankih zakrivljenih linijica crnim Golden Rose Nail Art lakom koji ima onu najtanju cetkicu za fina iscrtavanja.Na kraju sam nanela Essence The Gel Top Coat.


Ovo je jedna od ideja za jesdnostavan i lak manikir koji ne zahteva previse truda i vremena.
                                                 
                                                              Nadam se da vam se dopada :)

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Aura Absolute Matte

Tecni puderi za mesovitu kozu

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije