Bioten Skinnergy break free & Skin Moisture


Bioten dnevnu kremu i piling koristim vec nekih mesec dana tako da sam formirala svoje utiske o njima.....pa da krenemo.

Bioten Skinnergy break free je hidrantna gel-krema namenjena masnoj kozi. Obogacena je prirodnim ekstraktom Guave,moisture plus koji predstavljaju kombinaciju hidrantnih sastojaka i antioksidanasa i omogucavaju momentalnu hidrataciju i Sepimat P koji stiti kozu od stetnog UVA/UVB zracenja.
S' obzirom da sadrzi SPF 15 logicno je da je ovo dnevna krema ali ja je ponekad koristim i uvece.


Krema je izuzetno lagana,lepo se razmazuje i mala kolicina proizvoda je dovoljna za celo lice ali mi se cini da cu je veoma brzo potrositi jer mi iz tubice obavezno izadje vise proizvoda nego sto mi je potrebno. Malo se sporije upija i u tim trenucima koza mi malo masnjikava (kada sam je prvi put probala pomislila sam da ce ovo biti katastrofa) ali kada je koza upije koza je matirana,mekana i glatka na dodir.

                                             levo hidrantna krema,desno piling

Proizvodjac obecava momentalnu hidrataciju koja traje 24h i mogu reci da je u mom slucaju upravo tako. Jeste da se prosijam posle par sati ali bar vise ne mucim muku sa dehidriranom kozom (a pritom i masnom - pa ko ima slican problem zna na kakvim smo mukama).


Miris mi se posebno dopada,bas je intezivan,nekako vockasto tropski. Odlicna je kao podloga za sminku jer puder lepo legne preko ove kreme.


Krema se preporucuje osobama od 20 do 30 god. ,ja sam odavno presla tu granicu ali mi savrseno odgovara. Ne sadrzi parabene i vestacke boje i nije mi izazvala nikakve iritacije na kozi.
Ova preslatka,mirisljava kremica dolazi u tubici od 50 ml i s'obzirom da u momentu kada sam je kupila bilo snizenje ja sam za nekih 550 din. dobila i nju i piling.



Skin Moisture Scrub Cream je piling krema namenjena normalnoj i kombinovanoj kozi. Pakovanje je simpaticno,u pitanju je narandzasto-zuckasta tuba od 150 ml.
Obogacen je 100% prirodnim ekstraktima. Sadrzi med koji pomaze da koza odrzi idealan nivo vlaznosti i cestice kostice kajsije koji poboljsavaju ten i teksturu koze, Efikasno cisti pore i nezno uklanja visak sebuma i mrtve celije sa povrsine koze. Ne sadrzi parabene i vestacke boje.


Mene ovaj piling nije nesto posebno odusevio jer ja volim jace pilinge gde osetim da mi bas ciste kozu (da ne kazem deru). Ovaj piling je neka kombinacija gel kreme i sitnih komadica kostica kajsije i bas je blag,ne ostecuje i ne isusuje kozu.

                                     levo hidrantna krema,desno piling

Svidja mi se miris,koji je nekako slatkast,vockast ali posle umivanja ne zadrzava na licu.
Upotrebljava se na cisto lice 1-2 puta nedeljno a ukoliko imate bas masnu kozu moze i cesce bez nekog grubog trljanja.
Preporucila bih ga svima koji vole blage pilinge.

                                                  Da li ste i vi probali neki Bioten proizvod?

Коментари

  1. Ja probala dosta njihovih proizvoda, izmedju ostalog i skrab.. :) Sta znam.. delimo misljenje.. jako je blag.. u mom slucaju niti mi skodi niti mi nesto poboljsava stanje lica.. tako da ja ga koristim skoro svaki dan i nije mi nista :)))

    ОдговориИзбриши
  2. Ja probala dosta njihovih proizvoda, izmedju ostalog i skrab.. :) Sta znam.. delimo misljenje.. jako je blag.. u mom slucaju niti mi skodi niti mi nesto poboljsava stanje lica.. tako da ja ga koristim skoro svaki dan i nije mi nista :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uglavnom hvale ovaj piling ali eto ima i nas kojima je onako,nista posebno :) bar nisam jedina :) :)
      Veliki pozz

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Tecni puderi za mesovitu kozu

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije

Balea Q10 okoloocna krema protiv bora