New In #2

Evo nekoliko stvarcica koje sam pazarila u martu.


Avonove proizvode volim i uglavnom sam njima zadovoljna,tako da cu krenuti prvo od njih. U ovom malom drustvu naslo se nesto i za mog muzica da ne kaze da je zapostavljen. Inace,ove balzame posle brijanja koristi veoma dugo i prezadovoljan je.

Wild Rose & Shea mleko za kupanje je moj favorit,ima prelep slatkasto-cvetni miris i pravi savrsenu penu.

Losion za telo Perceive prelepog i blagog mirisa,koza ga brzo upija ostajuci mekana i glatka bez masnih tragova.

Face Cream Peach and Cotton je hidrantna krema za lice jakog ali lepog mirisa koji veoma dugo ostaje na kozi. Namenjena je svim tipovima koze. Inace,ovo je jedina krema koju moja majka koristi (a ima skoro 60 god.) a lice skoro pa savrseno,sa vrlo malo borica.

Conditioning krema za ruke sa kakaom i lotosovim cvetom je savrsen za one koji vole malo jaci cvetni miris. Koza je brzo upija,ne ostavlja masni trag i meni je jedna od omiljenih kremica.

Nutraeffects Ageless je negujuca dnevna krema za prve bore i ima SPF 20. Ovu kremicu jos nisam isprobala ali tu je tester pa cemo videti kakva je.


Afrodita Why Mask Extreme Hydration je maska za ekstremno vlazenje koze. Moja koza je cesto dehidrirana,a pri tom je i masna i ova maska mi je odlicno resavala taj problem. Vise o njoj u nekom od narednih postova.

Miss Sporty Crack Me Up lak za nokte je za mene veliko iznenadjenje i posle prve upotrebe postao mi je jedan od omiljenih. Veoma je tecan pa se zbog toga lako nanosi,stvara lepu ispucalu teksturu i ono sto se meni veoma dopalo lak je i dalje gladak na dodir.

Aura Color Off uljani odstranjivac laka za nokte sa bademovim i ricinusovim uljem posle nekoliko upotreba pokazao se veoma dobro,nije mi isusio nokte ali videcu kako ce biti nadalje.

Cetkice za senke nisam jos isprobala a upitanju su Ebelin duo cetkica od prirodne dlake i UBU cetkica za sencenje od sinteticke dlake.


Da li i vi koristite neki od ovih proizvoda?
Vasa iskustva?


Коментари

  1. Bas si lepe stvarcice kupila! Nisam isprobala nijedan od proizvoda, ali mi te kremice za lice i ova za ruke deluju jako zanimljivo. :)

    Pozdrav

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije

Essence Sun Club Matt Bronzing Powder

Tecni puderi za mesovitu kozu

Bourjois Healthy Mix tecni puder

Syoss Supreme Selection Oleo Rich maska za kosu