Kupovina u februaru

U ovom postu predstavicu vam neke stvarcice koje sam kupila u predhodnom mesecu....

Krenucu od Balea proizvoda...

Balea Teint Perfektion matirajuca krema sa mineralnim pigmentima za ujednacavanje tena,mada bih ja pre rekla da je to baza i kao takvu je i nasnosim,posle kreme a pre pudera. Savrseno prekriva pore i nejednakosti ali iztice suve delove lica. Kremica je upakovana u preslatku tubicu kosta 545din.
Balea Reinigungs Mousse krema za ciscenje lica namenjena je svim tipovima koze. Savrsena umivalica o kojoj sam vec pisala.
Balea regenerativna maska za lice sa mlekom i medom za stresiranu kozu. Nju sam vec spominjala u nekom od ranijih postova.
Balea savrsene univerzalne kremice u preslatkim pakovanjima sa mirisom tresnje (roza) i lavande i ruze (ljubicasta). Moj favorit je tresnjica. Pakovanje je od 30ml i platila sam ih 119din.


























Uglavnom mi Garnier proizvodi ne odgovaraju ali ovoj miceralnoj nisam odolela. Odlicno uklanja sminku,veoma je blaga za kozu i prosto je obozavam. Kupila sam je u DM-u za 439din na snizenju,sto je odlicna cena s'obzirom na mililitrazu (400ml).
Jos jedan Garnier proizvod,od malobrojnih koji mi odgovaraju,je Pure Self-Heating maska za masnu kozu sa izrazenim porama. Koristim je vec dugo i prezadovoljna sam. Pakovanje je od dve vrecice i kosta oko 150din.
Maramice za skidanje sminke LMX me nesto i nisu odusevile ali posluzice. Kostaju oko 100din.


U Jasmin parfimeriji nasla sam dva fantasticna pudera. O njima sam pisala u ranijim postovima pa mozete pogledati.
Bourjois Healthy Mix tecni puder u nijansi 53 Light Beige koji odgovara mom svetlijem tenu. Hidrira kozu i ujednacava nesavrsenosti. Kosta oko 1500din. i dolazi u staklenoj ambalazi od 30ml. sa pumpicom.
Bourjois Silk Edition kompaktni puder u elegantnom pakovanju sa ogledalcetom koje se rotira. Veoma je blag i lagan. Kosta oko 1300din.
NYX Mineral Stick Foundation je savrseni puder u stiku koji se jednostavno nanosi i lako blenduje. Moze se koristiti na celom licu ili na pojedinim delovima na kojima je potrebna bolja prekrivenost nepravilnosti. Ima mat zavrsnicu. Kupila sam ga u Aleksandru za nesto manje od 1000din.
Essence All About Matt je kompaktni puder za matiranje,pogodan za sve tipove koze. Redovno ga koristim i za moju kombinovanu kozu se pokazao veoma dobro. Kupila sam ga u DM-u za nekih 400din.
Vichy Teint Ideal uzorke jos nisam isprobala ali nadam se da cu uskoro. 
Ebelin Professional beauty blender je jedan od pristupacnijih sundjercica jer se za 375din. dobija zaista dobar proizvod. Koristi se za nanosenje tecnog pudera i korektora.


Ko ce odoleti Auri.... U DM-u sam naisla na Aura Correct Me tecni korektor za podocnjake i nepravilnosti na kozi,iako mi nije bio potreban resila sam da ga probam. Koristila sam ga par puta i mogu reci da se dobro pokazao. Kostao je 435din.
Mat ruzevi su postali nezaobilazni deo svakog nesesera pa tako i mog. Aura Absolute Matte je dugotrajni tecni ruz sa mat efektom. Brzo se susi i veoma je pigmentovan. Ovaj na slici je u nijansi 605 Checkmatte i kupljen je u DM-u za 535din.
Aura Professional lak za nokte je moje veliko razocarenje. Inace obozavam Aura lakove i do sada sam bila veoma zadovoljna... Ovaj lak sam platila 175din.
Golden Rose olovku za usta kupila sam u jednoj maloj parfimeriji za nekih 200din. Nekada davno sam koristila njihovu kozmetiku i veoma sam se obradovala kada sam ponovo naletela na nju. Ova olovka je u nijansi 206 i to je neka tamnija crvenkasta boja. Lako se nanosi i veoma je pigmentovana.
U istoj parfimeriji kupila sam i Davis accent olovku za usta takodje za nekih 200din. Mada se sa ovom markom proizvoda prvi put susrecem prijatno sam iznenadjena. Olovka je mekana,lako se nanosi i ne razmazuje se.
Alverde gel ajlajner kupljen je u DM-u za nekih 350 din. O njemu sam vec pisala u jednom od ranijih postova.


Kada su u pitanju dezodoransi koristim sve i svasta ali sam se uvek nekako vracala Nivei mada vise ni sama ne znam zasto. Kod Nivea dezodoransa me je uvek privlacio onaj miris klasicne plave Nivea kreme mada je to sad tesko naci. Loseg su kvaliteta,kratko se miris zadrzava.... S'druge strane Dove dezodoransi mi vise odgovaraju,manje se znojim i fino mirisu. Cena im je slicna,nesto preko 300din.


O Dr.Hauschka kozmetici sam vec pisala pa da se ne bih ponavljala reci cu samo da su to odlicni prirodni proizvodi i ako ste u mogucnosti ovo zadovoljstvo treba priustiti svojoj kozi..... Ovaj setic mini proizvoda kosta 1750din. i traje oko nedelju dana.













Коментари

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Aura Absolute Matte

Tecni puderi za mesovitu kozu

Balea Q10 okoloocna krema protiv bora