Danas vam predstavljam dve meni omiljene maskare

                          Maskare Aura i NYX


                               
                    

Aura Curly maskara je maskara za uvijanje trepavica. Nije ni previse vlazna a ni previse gusta,lako se nanosi i vec u prvom sloju daje volumen,uvija trepavice na gore i svaka dlacica je odvojena ali ja je nanosim nekoliko puta jer volim da mi trepavice budu guste,intezivne crne boje i naglasene. Ukoliko se nanosi u vise slojeva ne ostavlja grudvice,sto je slozicete se veoma bitno. Prilikom nanosenja mora se njome pazljivo rukovati jer se trepavice mogu ulepiti. Ja je koristim bez uvijaca za trepavice a daje odlicne rezultate,

NYX Curvaceous je maskara za volumen trepavica. Ima formulu obogacenu vitaminima,koja potamnjuje trepavice i daje im volumen. Srednje je gustine,ni previse tecna ni previse gusta,tako da se lako i ravnomerno nanosi od korena do vrha i ne ostavlja grudvice ukoliko je nanosite u nekoliko slojeva.

Ja generalno ne koristim uvijac za trepavice,tako da su meni ove maskare savrsene ali bih NYX maskari dala malu prednost.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije

Essence Sun Club Matt Bronzing Powder

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

Fagor - Mini blender Coral SB-250

New in #septembar