Benton Honest TT Mist


Benton Cosmetics nam dolazi iz Koreje i veoma je zanimljiva prica kako je brend dobio ime.

Ime i definiciju Benton je dobio po motivima iz filma "The Curious Case of Benjamin Button" koji je dirnuo srca mnogo ljudi. U filmu, Benjamin se radja kao star covek i vremenom postaje sve mladji i mladji dok na kraju umire kao tek rodjena beba. Benjamin se zaljubljuje u zenu po imenu Daisy. Kako vreme prolazi i Benjamin postaje sve mladji, on nema izbora nego da ostavi Daisy. Sta ako Daisy takodje moze da vrati vreme i bude fizicki mladja, da li bi bila srecnija?
Ovaj film je naravno samo fikcija, ali zar vecina ljudi nema istu zelju da budu mladji?

Bentonova zelja je da vrati vreme sto se tice izgleda koze.
Za razliku od trenutnog privremenog dejstva stvorenog od stetnih sastojaka, potrudili su se da upotrebom zdravih sastojaka u njihovim proizvodima poboljsaju negu koze i pomognu joj da se vrati u izvorno zdravo stanje.

Benton kozmetika ne koristi komponente kao sto su parabeni, mineralna ulja, alkohol, benzofenon, vestacke konzervanse, steroide.


Nedavno sam dobila priliku da isprobam jedan Benton proizvod i moj izbor je bio Honest TT Mist.

Ovaj proizvod karakterise jednostavna bela ambalaza, a ono sto je zanimljivo je da sam proizvod nije smesten u bocicu vec u dugacku tubicu sa rasprsivacem na vrhu koji odlicno radi. Veoma jednostavno ali lepo i prakticno. Na kutiji kao i na samoj ambalazi opis proizvoda je i na korejskom i na engleskom jeziku, sto nam u mnogome olaksava koriscenje. Sadrzi 40ml proizvoda.


Benton Honest TT Mist napravljen je od vode listova cajevog drveta umesto obicne vode i ona sadrzi 80% celokupnog proizvoda, zatim sadrzi 5% ekstrat caja, 7% hijaluronske kiseline, sto ostavlja 8% za ostale sastojke ( na slici dole ). Svi ovi sastocji zajedno poboljsavaju izgled grube i ostecene koze pod uticajem stresa i zagadjenja, hidriraju kozu i osvezavaju.


Svrha Benton Honest TT Mist-a je da se napravi ravnoteza izmedju priodne masnoce i vlaznosti koze. Moze se koristiti kao toner ali i sredstvo kojim cete osveziti vasu kozu i hidrirati je.

Providne vodenaste teksture, veoma lagan i bez mirisa sto ce verujem vecini odgovarati jer nema nista gore od dobrog proizvoda sa prejakim ili neodgovarajucim mirisom. Ne ostavlja lepljiv trag na kozi sto ga cini upotrebljivim u svakoj prilici.

Pogodan je za sve tipove koze, cak i osetljive: pogodna je za iritiranu kozu, neuravnotezenu, masnu kojoj je potrebna hidratacija, kozi sa prosirenim porama, suvoj dehidriranoj kozi, ostecenoj kozi koja zahteva prevenciju i poboljsanje.


Nacin upotrebe

Moze se koristiti kao toner ili kao mist.
Ako se koristi kao toner, nakon predhodnog ciscenja koze, naprska se sprej direktno na lice sa udaljenosti od 30cm i lagano utralja u kozu prstima ili pamucnim tuferom.
Ako se koristi kao mist, takodje sa udaljenosti od 30cm naprska se sprej preko vec nanete sminke. Kad god osetite da vam je koza lica suva mosete narskati ponovo sprej.



Utisci 

Benton Honest TT Mist stigao je na moju adresu onog dana kada sam trebala da krenem na mora tako da sam i njega morala da ponesem. Evo nakon dve nedelje svakodnevne upotrebe mogu napisati moje utiske. Moja koza je masna a pritom i veoma osetljiva i tesko je naci proizvod koji mi u potpunosti odgovara ali u ovaj mist sam prosto zaljubljena. Neverovatno je koliko pozitivno utice na moju kozu, manje se masti a pri tom je odlicno hidrirana, manje je osetljiva, crvenilo i iritacije se brzo povuku. Ne mogu reci da je ovaj proizvod uticao na smanjenje pora jer tu ne vidim neku razliku. Nisam ga koristila ni preko sminke vec iskljucivo kao toner i mogu reci da polako osvaja svoje mesto u favoritima meseca :)

Savet za sve one koji imaju masnu kozu a misle da im nije potrebna hidratacija, varaju se. Svakoj kozi bez obzira na tip je potrebna hidratacija. Masna koza veoma lako dospe u stanje dehidriranosti sto dovodi do povrsinsko isusivanja koze i perutanja a pri tom i preteranog lucenja sebuma da bi se nedostatak nadomestio. Zato je masnoj kozi potrebna redovna hidratacija da bi se smanjilo njeno mascenje i dovela u prihvatljivo stanje. Dakle, bez obzira na tip koze potrudite se da sebi i svojoj kozi obezbedite dobar proizvod koji ce hidrirati vasu kozu i uciniti je lepsom i zdravijom.

Celokupnu ponudu Benton proizvoda mozete pogledati na njihovom sajtu Benton cosmetics.


Napomena: ovaj proizvod mi je poslat na recenziju ali to ni na koji nacin ne utice na moje utiske o njemu

Коментари

  1. Vjerujem u korejsku kozmetiku jer je odlična, tako da vjerujem u svaku tvoju riječ za ovaj mist i nadam se da ću ga moći isprobati jednom jer imam vrlo osjetljivu kozu.

    redheads-diary.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam prosto iznenadjena koliko je ovaj mist dobar. Ako bude prilike da ga isprobas, sigurna sam da ces biti odusevljena :)

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije II

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije

Rival de Loop Natural Touch Concealer - korektor