L'Oreal Elseve Arginine Resist x3 vs. Total Repair 5


Ako ste probale neki od L'Oreal Elseve dvofaznih regeneratora u spreju razumecete moju ljubav prema njima.
Regenerator u spreju je proizvod bez koga ne mogu da zamislim negu svoje kose. Nanosim ga iskljucivo na vlaznu kosu pre feniranja, mada se moze koristiti i na suvoj, nakon ili izmedju pranja. Moje misljenje je da svi leave-in proizvodi bolji ucinak daju ako se nanose na vlaznu kosu. Naravno, ako koristite peglu ili figaro morate sacekati da se kosa potpuno osusi pre nego sto krenete da je stilizujete.

Kako se cesto druzim sa fenom, a pritom sam i plavusa ( ne prirodna :) ), mozete misliti u kakvom je stanju moja kosa. Suva i ostecena, koja zahteva mnogo paznje i nege. Iz tog razloga sam u potrazi za novim proizvodima koji ce bar malo ublaziti stanje moje kose.

Kako je ovo uporedna recenzija dva leave-in regeneratora u spreju, evo i mojih utisaka....

Transparentna plasticna ambalaza, karakteristicna za oba proizvoda, omogucava da imate uvid u ono sto se desava kada promuckate proizvod. Naime, kao sto i sam naziv kaze, ovaj dvostruki eliksir dolazi u dve faze cijim je mesanjem proizvod spreman za upotrebu.


Elseve Arganine Resist namenjen je slaboj i krhkoj kosi i doprinosi njenom jacanju, olaksava rascesljavanje i pruza zastitu kose. Sadrzi arginin koji utice na ojacavanje strukture kose i shine-care serum koji vraca kosi mekocu i sjaj.


Elseve Total Repair 5 namenjen je ostecenoj, krhkoj, lomljivoj kosi bez sjaja. Olaksava rascesljavanje, zagladjuje vrhove i stiti kosu. Formula sa prokeratinom i ceramidom deluje povrsinski na oporavak kose. Prokeratin utice na oporavak i jacanje strukture kose, dok ceramid ravna tj. zagladjuje kosu.

Oba regeneratora olaksavaju rascesljavanje kose i stite je od toplote. Ne maste kosu ni ne otezavaju je. Omogucavaju da se lakse i brze oblikuje kosa. Pruzaju suvoj kosi mekocu i sjaj, cineci je da izgleda zdravije. Kao i sve Elseve proizvode, karakterise ih neodoljiv miris koji se zadrzava dugo nakon pranja.

Po onome sto sam navela verovatno vam se cini da su oba regeneratora ista ali nisu. Na fotografijama vidite mog favorita tj. koji sam proizvod vise potrosila.



Arganine Resist stiti kosu od toplote ali cinimi se ne u toj meri kao Total Repair, koji pri tom bolje deluje na moju suvu kosu cineci je bas, bas mekanom i sjajnijom. Oba proizvoda sam probala koristiti i na suvoj kosi ali Arganine resist nije imao neki ucinak dok mi je Total Repair dodatno omeksao kosu i zagladio vrhove, takodje sam primetila da mi se uz njegovo redovno koriscenje krajevi manje krzaju i pucaju.

Koristite li Loreal regeneratore u spreju? Podelite vase iskustvo u komentarima.

Do narednog osta :*
M.M.


Коментари

  1. Ja imam roze i zadovoljna sam. Probacu i ovaj drugi :)

    ОдговориИзбриши
  2. Koristila sam i ptilicno sam zadovoljna :) Odlican post 💗
    http://tinabeautyfashion.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam probala Loreal, ali koristim Gliss regeneratore u spreju i zadovoljna sam :)
    Šminke nikad dosta

    ОдговориИзбриши
  4. Draga nominovala sam te za The Versatile Blogger Award , možeš pogledati na http://tinabeautyfashion.blogspot.rs/2017/04/the-versatile-blogger-award.html ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam neko ko koristi Pantene proizvode za kosu jer mi najviše odgovaraju, mada su mi prijali i L'Oreal šamponi, mogla bih da probam i ove proizvode nekom prilikom. :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pantene ne pamtim kada sam poslednji put koristila..... dobro si me podsetila, mogla bih ponovo nesto da probam :) L'Oreal prskalice su odlicne, probaj pa ces se i sama uveriti!

      Избриши
  6. Nisam ih probala do sada, ne znam ni sama zasto, valjda sam mislila da su losi, ali koristim total repair masku i ona mi je odlicna.
    xbeautyplace.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Nisam ih probala do sada, ne znam ni sama zasto, valjda sam mislila da su losi, ali koristim total repair masku i ona mi je odlicna.
    xbeautyplace.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj, neces se pokajati :) Ja sam nedavno uzela Total repair masku tako da cu uskoro i o njoj imati kompletan utisak.

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Tecni puderi za mesovitu kozu

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije II

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije