NYX Jumbo Eye Pencile Milk


NYX Jumbo Eye Pencile u nijansi Milk je proizvod koji mi je privukao veliku pažnju od kada se prvi put pojavio na našem tržištu i tek pre nekoliko meseci mi se ukazala prilika da konačno nabavim jedan primerak.

Šta kaže proizvođač:
"Jumbo olovka za oči se istovremeno može koristiti i kao senka za oči. Sadrži mešavinu mineralnih ulja i praha, a zbog svoje kremaste strukture izuzetno lako se nanosi.

Savet: Osim svoje osnovne namene, ove olovke se veoma često koriste i kao osnova za senke, potrebno je samo izabrati nijansu koja koja odgovara nijansi senke koja se kasnije koristi. Na taj način se postiže intezivnija boja. Mogu se koristiti i samostalno, kao senke za oči, ali i za posvetljivanje određenih delova lica."


Milk je bela mat olovka,veoma mekana i kremasta. Lako se nanosi i blenda. Pigmentacija je veoma dobra.
Ovo je multifunkcionalni proizvod,može se koristiti kao olovka,senka ili baza za senke. Najviše je koristim u vodenoj liniji i u uglu oka ali i kao podlogu kada treba pojačati pigmentaciju pojedinih senki. Sve senke koje se nanesu preko ove olovke su intezivnijih boja,što mi rešava problem neiskorišćenih senki jer u svakoj paleti postoje 1-2 sa lošom pigmentacijom.
Kako su moji kapci malo masniji,obavezno koristim bazu pa tek onda nanosim olovku i nakon nje senku.


Olovka dolazi u belom plastičnom pakovanju sa providnim poklopcem (karakterističnom za celu Jumbo liniju olivki i samo zahvaljujući providnom poklopcu možete videti o kojoj se boji radi - inače postoje još divnih nijansi koje će vam se zasigurno svideti). Zbog veličine olovke potreban vam je onaj veliki rezač i bez obzira na plastično pakovanje,lako se reže.


Gde kupiti: Alexandar Cosmetics
Cena: 468 dinara
Količina: 5gr

Da li ste probale neku nijansu NYX Jumbo olovke? Vaša iskustva?

Do narednog posta :*
M.M.

Коментари

  1. Post je super, bas mi se dopada, uclanila sam se na tvoj blog. :*
    majalivinglife

    ОдговориИзбриши
  2. Podsetila si me da moram ponovo da je uzmem :D Koristim je u vodenoj liniji oka i odlična je! Jedino je pred kraj svog veka upotrebe bila onako mljecava pa je bilo teže precizno nanositi ali volim je :) Kao baza mi ne odgovara jer imam masne kapke a da je stavim preko baze ne bi imalo efekta jer koristim Nyx-ovu belu bazu.. Odličan post :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala 😄 Kao i ti, i ja je najvise koristim u vodenoj liniji oka 😃 Drago mi je da ti se svideo post..... Pozdrav 😘

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Tecni puderi za mesovitu kozu

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije

Balea Q10 okoloocna krema protiv bora