STILLPRO Keratin maska za kosu


"Keratin je osnovni sastojak kose. Prorodni keratin jača i regeneriše kosu na dva načina:

  1. KORETEKS - Izgrađuje čvrsto unutrašnje jezgro i jača kosu iznutra jer se spontano vezuje za oštećene delove i ugrađuje u oslabljenu kosu
  2. KUTIKULA - Obnavlja površinski sloj kose koji postaje kompaktan i gladak. To je efikasan način da se smanji ispiranje boje i mehaničko ošećenje tokom češljanja ili feniranja."

Maska je namenjana slaboj i lomljivoj kosi. Karakteriše je roze boja i prelep miris koji podseća na žvake. Miris je veoma intezivan ali prijatan i dugo se zadržava u kosi.



Prilično je guste strukture i ne razmazuje se lako,ali ukoliko kosu pre korišćenja maske ne obrišete peškirom već je samo ocedite,lakše i ravnomernije ćete je naneti. Ja praktikujem da višak vode iz kose upijem peškirom,jer masku držim duže od 20 minuta pa time izbegavam da mi proizvod curi po meni. Inače proizvođač preporučuje da se maska drži od 10 do 20 minuta. Ukoliko ste u žurbi,ne koristite ovu masku jer tih par minuta koliko bi ste je držali ništa ne bi značilo vašoj kosi,efekat bi u potpunosti izosato. Što duže stoji na kosi keratin dublje prodire i veća količina se vezuje za vlasi.


Ne možemo očekivati da će nam bilo koja maska preporoditi kosu,pogotovu ako je kao moja izrazito suva (i pored korišćenja gomile preparata za negu suve kose). Ali očekivani efekat ipak ne izostaje. Nakon korišćenja ove maske kosa mi je mekana,laganija i lakša za oblikovanje.

 

Maska dolazi u crnoj plastičnoj kutijici i sadrži 250ml proizvoda.


Da li ste koristite neki Stevan Still proizvod za kosu? Kakvi su vaši utisci?


Do narednog posta :*

M.M.


Коментари

  1. Trenutno koristim sampon iz te kolekcije, za sada nisam probala ovu masku. Mada mislim da ce mi odgovarati. Da li si probala still proizvode sa arganovim uljem?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam,dvoumila sam se između maske sa arganovim uljem i sa keratinom,ali ova druga mi je delovala bolje za moje stanje kose. Biće prilika da se isproba i sa arganovim uljem :)

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije II

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije

Rival de Loop Natural Touch Concealer - korektor