NYX MATTE FINISH SETTING SPRAY

NYX Matte Finish Setting Spray - nije prvi koji sam probala ali je prvi koji sam lično ja kupila. Već dugo mi je bio na wish listi,iako nisam celog dana "pod šminkom" i nije mi često potreban,želela sam da ga probam.
Kao što već verovatno znate,imam masnu T zonu tako da su mi proizvodi za matiranje obavezni i iz tog razloga sam izabrala mat fiksator.

Fiksator ima blag miris alkohala ali brzo ispari. Plastična ambalaža je savršene veličine,lako stane u svaku torbicu,ima pumpicu tj. raspšivač koji odlično radi. Dovoljno je jednom do dva puta poprskati po licu kada ste već gotovi sa sređivanjem (na potpuno našmnkano lice) i to sa nekih 15-20 cm udaljenosti. Ne razmazuje šminku,potrebno je desetak sekundi da se potpuno osuši. Kada se osuši ne ostavlja težak sloj na koži,u stvari uopšte nemate osećaj da ste bilo šta dodatno naneli na lice. Sam fiksator ne matira,već je njegova uloga samo da duže drži matirano lice ukoliko ste ga naravno pre toga adekvatno pripremili.

Moje mišljenje o ovom fiksatoru je podeljeno,da li je zbog toga što su,čitajući veliki broj recenzija i hvalospeva o njemu,moja očekivanja bila prevelika ili mi jednostavno nije "legao",ne znam....
Činjenica je da produžava trajanje šminke,u mom slučaju ne nešto previše jer mi T zona brzo prosija ali nije to da se toliko vidi koliko meni smeta taj osećaj masnoće na licu. Kao da posle par sati stavim masku....naravno sve to blot papirići srede. Ono što mi se dopada kod njega je to što ublaži izgled "teških" pudera i ne razmazuje šminku,malo i praktično pakovanje od 60ml koje će vam dugo trajati s´obzirom na količinu proizvoda koja vam je potrebna za fiksiranje.


Sastav:Aqua,Alcohol,VP/VA Copolymer,Proylene Glycol,Disodium EDTA,Niacinamide,Sodium Salicylate,Plantago Lanceolate Leaf Extract,Mahonia Auqifolium Flower/Leaf/Steam Extract,Phenoxyethanol.

CENA: 846 din.
GDE KUPITI: Alexandar Cosmetics

        Da li koristite sprejeve za fiksiranje šminke i koji bi ste mi preporučili?

Do narednog posta :*
M.M.

Коментари

  1. Mislim da mi ovo baš treba jer često imam utisak da mi se puder onako razmaže da izgleda kao da me je neko gađao burekom u lice. Hvala na preporuci! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ha,ha,ha....pa gde baš burekom :):) Iskreno me nasmeja :) Hvala tebi na veselom komentaru :)

      Избриши
  2. Ja do sada nisam koristila sprejeve za fiksiranje, ali planiram da počnem jer sam shavtila da su mi ipak potrebni. Možda ću baš probati ovaj koji si nam ti predstavila. :)
    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svakoj ženi je potreban ukoliko želimo da nam šminka izdrži duže,bar u onim prilikama kada smo celog dana pod šminkom :)

      Избриши
  3. Moja sestra ga je koristila i kaže da je bila apsolutno zadovoljna s njime. Ja trenutno koristim Aurin i stvarno mi je dobar. Iako ja nemam problema s prosijavanjem, pa ne znam koliko bi ti odgovarao.
    Iva

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aurin nisam probala ali devojke koje jesu kažu da je Nyx-ov bolji. Ništa dok lično ne probam :) Kada potrošim ovaj,možda probam i Aurin.

      Избриши
  4. Jaoj meni je on baš savršen..davno sam ga uzela, i još uvek ga imam. Poredila sam ga sa Lilly, možeš pročitati poređenje na mom blogu a i videti ih u akciji....


    Poseti moj blog
    Dodjite da se druzimo na instagram

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Aura Absolute Matte

Tecni puderi za mesovitu kozu

Balea Q10 okoloocna krema protiv bora