GOLDEN ROSE Liquid Matte Lipsticks

Da li postoji žena koja ne koristi bar jedan Golden Rose proizvod? Mislim da ne...
Šta reći o njihovim mat tečnim ruževima....odakle početi....

Prvo paleta boja im je odlična,12 neodoljivih nijansi. Jako lepa ambalaža izrađena od kvalitetne plastike koja izgleda poput stakla i sadrže 5,5ml proizvoda. Veoma praktični,pljosnati aplikator omogućava lako i precizno nanošenje ruža.
Miris ruževa je divan i to je ono što me privuče ili odbije bez obzira na kvalitet. Volim kad miris podseti na kolačiće.

Izuzetno pigmentovana,kremasta tekstura olakšava ravnomerno nanošenje ruža ne ostavljajući tragove aplikatora. Zbog odlične pigmentacije dovoljan je jedan sloj za ujednačenu boju,pri čemu zaista treba voditi računa jer ukoliko se nanese u više slojeva počeće da puca. Veoma su lagani i ne ostavljaju lepljiv osećaj na usnama.

Brzo se suše,činimi se čak najbrže od svih mat tečnih ruževa koje imam.
Veoma je važno hidrirati usne pre nanošenja ovih ruževa,jer ukoliko su suve i ispucale oni će to istaći.

Pored pigmentacije,dugotrajnost je ono što ističe ove ruževe. Nakon što se osuše možete slobodno da jedete,pijete,ljubite se a da ni na sekundu ne pomislite šta ćete zateći kada se pogledate u ogledalo. Nema preslikavanja. Možete se opustiti jer će vaše usne biti savršene tokom celog dana ili noći :)
Kako su veoma postojani,pretpostavljate da se i teško skidaju. Ali sve u službi lepote...


Golden Rose Liquid Matte Lipstick 04 koralna nijansa,koja se nažalost loše slika ali je uživo prelepa. Mislim da bi odgovarala većini devojaka,savršena za leto ali čini mi se da ću je ja nositi tokom cele godine.





Golden Rose Liquid Matte Lipstick 07 tamnija pink nijansa,veoma lepa i živahna boja.




I još swatcheva....





Golden Rose Liquid Matte tečne ruževe kupila sam u Lilly-ju po ceni od 479din.,jedva sam odabrala ove dve nijanse ali vratiću se ja po ostale :) samo ne spominjite to mom mužu :) :)

Da li ste probale Golden Rose Matte tečne ruževe?
Kako vam se čine ove nijanse?
Koje  mi nijanse još preporučujete?

Do narednog posta :*
M.M.

Коментари

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije II

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije

Rival de Loop Natural Touch Concealer - korektor