Dresslink WishList - Lista želja

Na moju veliku radost,ukazala se prilika sa sardanju sa sajtom Dresslink.
Dresslink je sajt na kome možete naći veliki izbor odeće,obuće,nakita,tašni....ma svega....Ponuda je zaista velika i raznovrsna.
Dosta mi se toga dopalo,naručila sam par stvarčica,pa kada stignu javljam utiske.

DRESSLINK

Ja ću vam pokazati šta se meni svidelo a možda će i vama....

                                                    Lagana letnja haljinica neophodna svakoj ženi.




Ko od nas ne voli dobar šorc.


                                                   Obožavam plisirane suknje svih dužina i boja.



       Nekada je bio aktuelan,a danas....meni je i dalje prelep.



                                                        Savršen mantil za predstojeću jesen.

fashion-women-slim-fit-trench-doublebreasted-coat-jacket-outwear


                                                      Široki dzemper za neobavezne jesenje šetnje....

ladies-loose-long-sleeve-knit-pullover-cardigan-tops-sweater


                                                               Tašna kojoj nisam odolela....



Preslatki mali novčanici savršeni za svaku torbicu.



Valja se na vreme pripremiti za zimu.



                                                                 Sat - kombinacija bele i zlatne.
fashion-lady-new-style-crystal-analog-silver-gold-womens-mens-quartz-wrist-watch


                                                 Kopije RealTechniques četkica.....savršen komplet.

..
7-pcs-professional-makeup-brush-cosmetic-face-foundation-powder-brushes-kit-set


                                                  Volim naočare,svih boja i oblika,samo da su velike.

new-fashion-women-sunglass-retro-vintage-design-plastic-frame-travel-outdoors-lady-glasses

Ukoliko poručujete nešto sa sajta možete iskoristiti neki od ovih kodova za popust:

                                                           lendy15 == $1 off for purchase $15
                                                           lendy19 == $2 off for purchase $19
                                                           lendy29 == $3 off for purchase $29


Nadam se da vam se svidelo ono što sam odvojila da vam prikažem,a moj izbor videćete uskoro.

Do narednog posta:*
M.M.

Коментари

  1. Одговори
    1. Ja njih baš dugo želim a inače ni ja nisam mnogo toga videla jer mi notebook ne otvara cele stranice na Dresslink-u :(

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije II

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Tecni puderi za mesovitu kozu

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije