Gliss Serum Deep-Repair maska za kosu

"GLISS nudi širok asortiman proizvoda za negu kose sa preporukom odgovarajuće linije i aplikacione forme proizvoda za Vaš tip kose. Zahvaljujući jedinstvenom kompleksu tečnog keratina, Gliss obnavlja čak i najmanja oštećenja na vlasi, bez otežavanja kose."

Gliss Serum Deep-Repair linija namenjena je izuzetno ostecenoj i gruboj kosi. Zbog svoje inovativne formule prodire u dublje slojeve kose,sto omogucava da se oslabljenoj i ostecenoj kosi vrati mekoca i sjaj nakon samo nedelju dana.
Vlas kose ima od 5 do 10 slojeva (zavisi od tipa kose),a aktivni sastojci Gliss Serum Deep-Reapir linije proizvoda dopiru cak  u do 10 slojeva vlasi.

Gliss Serum Deep-Repair liniju cine cetiri proizvoda: sampon,balzam,maska i balzam u spreju.

Tema danasnjeg posta je Gliss Serum Deep-Repair maska za kosu.


Maska dolazi u klasicnoj ambalazi kao vecina maski za kosu,a u pitanjiu je ljubicasta kutija sa crnim poklopcem i sadrzi 200ml proizvoda.

Upotrebljava se na vlaznu kosu,drzi 1 minut i ispere. Koristi se 2-3 puta nedeljno.
Proizvodjac navodi da je ovo jednomintni intezivni,obnavljajuci treman,koji neguje i obnavlja dubinski kosu,cineci je mekanom i sjajnijom za samo nedelju dana.


Gusce je teksture,bele boje i prijatnog mirisa (miris je jedino sto mi se dopalo kod ove maske). A ne svidja mi se to sto mi je potrebna veca kolicina proizvoda da bi lepo i ravnomerno nanela na celu kosu. Probala sam da je drzim na kosi kao sto proizvodjac preporucuje,a to je taj jedan minut za koji se nista ne desava,zatim sam pokusala da povecam to vreme,svakim pranjem sve duze do cak 20 minuta i opet nista. Ne bas nista,jer umesto da mi bar malo ublazi ostecenje,ova maska je upropastila moj dosadasnji trud....kosa mi je uzasna...suva,ostecena,bukvalno kao slama,cak ne uspevam ni gomilom preparata da je kontrolisem.

Sastav

Za mene je ova maska totalni promasaj i ova kupovina se definitivno vise nece ponoviti.

            Kakva su vasa iskustva sa Gliss Serum Deep-Reapir linijom i konkretno ovom maskom?

Do narednog posta:*

Коментари

  1. Cao, moram se sloziti s tobom jer je i za mene totalni promasaj. Iako sam koristila masku i sprej za "overstressed,strawy hair" (crno-zlatno pakovanje) efekat je bio: nista. Kosa mi je jako suha,a popravila se nista nije. Eto od mene :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ista situacija i kod mene,kada je sprej u pitanju.....ne radi bukvalno nista....osim sto lepo mirise :(
      Hvala na komentaru :)

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Aura Absolute Matte

Tecni puderi za mesovitu kozu

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije