Avon Magic Effects Mineral Crush lak za nokte

Ovaj post posvecen je mojim omiljenim Avon lakovima za nokte i u njemu ce te videti vise slika nego sto ce biti samog teksta.

Verujem da ne postoji nijedna devojka/zena koja nije probala Avon lakove i u njihovoj sirokoj ponudi verovatno je pronasla bar jedan koji joj se dopao. A ovo su dva moja favorita (slika ispod)


Ukoliko zelite da vas manikir bude zapazen a mrzi vas ili nemate dovoljno vremena da se poigrate svojim noktima tj. bojama,ovi lakovi su pravi spas. Dobicete efektan manikir bez neke velike muke.
Odlicne pigmentacije,savrsenog pokrivanja,jedan sloj je dovoljan za potpuno prekrivanje,brzo se suse i sto je veoma bitno uklapaju se i u dnevni i u vecernji outfit. Na noktima ce vam bez problema izdrzati par dana (sto je retkost,bar kod mene jer pored svih kucnih poslova meni lakovi traju bukvalno jedan jedini dan).

Za kraj,evo jos par slicica.....


                                                      Koji je vas omiljeni Avon lak za nokte?

Do narednog posta :*

Коментари

Популарни постови са овог блога

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije

Essence Sun Club Matt Bronzing Powder

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

Schauma Phyto-Caffeine i Cream&Oil šamponi

Fagor - Mini blender Coral SB-250