Mini New In

Kako se blizi kraj januara na red je dosao jos jedan post o novitetima,nema ih mnogo pa vam necu puno vremena ni oduzeti.
O vecini januarskih noviteta mozete procitati na  New in # DM januar  i  Avon New in & Giveaway u najavi  .



Ovaj post pocecu pricom o cetkicama,jer bez adekvatnog alata nema ni zanata :) U poslednje vreme pri kupovini radije posezem za cetkicama za sminku nego za bilo cim drugim (ne nisam opsednuta cetkicama,nego mi sve trebaju :) ). Do Alexandra sam svratila po moje voljene Blush cetkice,a usput uzela i jednu Cala cetkicu jer ih do sada nisam probala.

Blush 12A cetkica za sencenje od sinteticke dlake - kaze prodavacica univerzalna cetkica i nije mnogo pogresila. Lako joj mozete naci namenu. Moze se koristiti za nanosenje kremastih senki,blendanje senki i korektora.... Veoma se lepo pere i brzo susi.


Blush 52E zakrivljena cetkica za ajlajner od sinteticke dlake - savrsena za precizno nanosenje gel-ajlajnera. Sa njom se lako moze izvuci veoma tanka linija. Mislim da bi svaka devojka u svom neseseru trebala da ima ovakvu cetkicu.

Cala kosa cetkica za sencenje 314 od sinteticke dlake - najbolje se pokazala za nanosenje svetlih senki na kapak. Srednje je velicine tako da je idealna za spustene kapke. Veoma je nezna,lepo i ravnomerno nanosi senku. Lepo se pere,prilikom prvog pranja otpala je samo jedna dlacica.


Escada Turquoise Summer - sta reci o njemu.....ljubav u mirisnoj bocici. Jeste da je parfem iz limitirane letnje kolekcije i da je slatkastog cvetno-vocnog mirisa ali ja mu ni zimi ne mogu odoleti. Ma ne mogu odoleti ni jednoj LE Escada parfema.

I za kraj jedan proizvod koji sam dobila pri kraju decembra na nagradnoj igri kod drage Sea and Simplicity,a rec je o Estar butteru za telo sa mirisom vanile. Ovo je ujedno i moj prvi susret sa Estar kozmetikom i malo je reci da sam iznenadjena. Odlican proizvod,prelepog mirisa i sto je najbitnije veoma prija mojoj kozi.


Da li koristite Blush i Cala cetkice?

Da li koristite Estar kozmetiku i sta mi preporucujete da probam?

Do narednog posta :*

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije

Essence Sun Club Matt Bronzing Powder

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

Fagor - Mini blender Coral SB-250

Schauma Phyto-Caffeine i Cream&Oil šamponi