Favorites: Omiljeno u septembru

Sredina je oktobra i jesen nam je uveliko tu,sa svim onim njenim prelepim bojama. Vecini je jesen siva i dosadna ali meni ne....meni je jesen vesela i sarena,pored one lepe zute,zelene i crvene boje gde ljidi vide sivu !?! Zar ima nesto lepse od trckaranja sa detetom po opalom liscu,cak i kisa nije dosadna...zar je skakanje po baricama dosadno?!?!
Upravo zato kasnim sa objavom posta o septembarskim favoritima...
Evo nekih proizvoda koje sam koristila u septembru.

NEGA LICA
Jedan od omiljenih proizvoda za ciscenje lica mi je Garnier Pure 3in1 Wash/Scrub/Mask koji mi dobro ocisti lice.a kada ga koristim kao piling nije previse grub ali je efikasan. Posle njega koristim Ayna Perfect Anti-Age dnevnu kremu koja mi dobro hidrira kozu i ne masti je sto mi je veoma bitno jer imam kombinovani tip koze sa masnom T-zonom. Kada je u p itanju vecernja nega obavezan je Nivea Q10 Plus Anti-Wrinkle serum koji cini da mi ujutru koza izgleda mekana i glatka. Posle seruma nanosim Ayna Anti-Age Night Filer nocnu kremu koja hidrira i regenerise kozu tokom noci. Nega okoloocne regije postala mi je obavezna i u tu svrhu korisitm Balea Q10 kremu protiv bora.
Dva meni omiljena proizvoda za skidanje sminke su Bioten maramice u zalenom pakovanju,koje mi veoma dobro otklone sminku i Garnier miceralna voda koju koristim posle maramica da ocistim eventualne ostatke.



NEGA TELA
Bar jednom nedeljno uradim piling tela i u tu svrhu koristim Avon Solutions Body Lift&Firm Ice Srucb koji je malo grublji ali zato veoma efikasan,posle njega goza je mekana i glatka. Za tusiranje koristim Balea kupinicu koja prelepo miris...

SMINKA
Ovog meseca,kao i mesecima unazad najvise sam koristila Bourjois Healthy Mix tecni puder koji je neke srednje prekrivne moci,cini da mi ten izgleda ujednaceno i sveze. Iako je vec uveliko jesen,jos uvek ne mogu da se odvojim od mog omiljenog bronzera Essence Sun Club Matt Bronzing Powder. Svidja mi se ta toplina koju daje licu. U proteklih par meseci najvise sam koristila Nyx Boheme Chic Palette u kojoj se naslo sve sto mi je potrebno od senki. Jos jedan proizvod od Nyx-a koji mi je favorit je maskara Curvaceous za volumen trepavica. Omiljena olovka za usne koju koristim bukvalno svakog dana je Nyx Peekaboo Neutral,mekana je i kremasta pa se iz tog razloga lako nanosi ali i brzo trosi,veoma dugo traje na usnama. Cetkice koje su meni prosto nezamenljive su Blush 14b,koja je srednje veicine i savrsena za blendanje senke i Real Techniques Blush Brush cetka za rumenilo,koja se moze koristiti za nanosenje rumenila,bronzera i za konrutisanje - savrsena...


NOKTI
Essie Parka Perfect lak u savrsenoj sivoj boji je moj favorit godine,koristim ga vec vise od godinu dana i nikako da mi dosadi niti da se potrosi. Jos jedan brend cije proizvode isto tako volim i dosta koristim je Golden Rose. Izdvojila sam dva laka i to GR Color Expert br.51 - plavi i GR Rich Color br.19 - zelenkasti. Inace ne koristim odredjene boje lakove po godisnjim dobima (npr.:braon,borda,tamno ljubicasta itd. nisu odredjene samo za jesen),mene mozete videti sa najsarenijim manikirom i u sred zime,jeseni itd.

USNE I RUKE
Obozavam Labello i uvek mi je pri ruci,a ovaj od maline prelepo mirise. Inace volim te vockaste mirise,pa nije ni cudo da mi je omiljena mazalica za ruke Balea tresnjica.

Dugo nisam pisala ovakvu vrstu posta pa ne zamerite ako sam se malo vise "raspisala"... :)
Nadam se da ste imali strpljenja da procitate do kraja :)
Do narednog citanja :*



Коментари

  1. Divote, sve mi se dopada, Nivea perlice su nešto posebno zaista, a healty mix nikako da kupim al doći će na red kad tad , obožavam ga :)

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo svojih favorita vidim u tvom postu, bioten maramice obozavam, pre svega zbog mirisa.
    Lip butter svaki obozavam, jer sam luda za svim tim mackalicama za usne. Omiljena miceralna mi je garnier, nije mi izazvala nikakve nuspojave kao npr.biodermina. :) Divni su ti favoriti

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije II

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije

Rival de Loop Natural Touch Concealer - korektor