Potroseno #2

Zdravo drage moje :)

Dosao je red na jos jedan post o potrosenim proizvodima. Ukoliko volite da citate postove ove vrste,ostanite do kraja i saznacete moje misljenja i iskustva o pojedinim proizvodima.

Kako je letu dosao kraj,logicno je da su potroseni proizvodi namenjeni zastiti od sunca i nezi koze posle suncanja.
Prvi na spisku je moj omiljeni losion za zastitu od sunca Top Ten Carroten jer uz njega najbolje pocrnim. Odlicno stiti od sunca. Pakovan je u duplu bocu,od kojih manja ima zastitni faktor 36 namenjen prvim danima suncanja,dok druga,veca bocica ima SPF 16 i namenjena je kozi koja je vec blago preplanula tj. potamnela.
Carroten Ultra Clear SPF 20 je transparentni sprej za zastitu koze od sunca. Mislim da je ovo od Carrotena cist promasaj. Osim cinjenice da brzo upija i ne ostavlja masni trag nista ostalo ne radi dobro. Kazu da je vodootporan - ali tesko da je zaista tako,stiti od sunca - apsolutno ne i da ne nabrajam vise.....
Rossmann Sun Ozon SPF 20 nije los ukoliko se stalno mackate ali ako vreme provodite sa detetom u plicaku - zaobidjite ga. Njegove prednosti su sto se dobro razmazuje,koza ga momentalno upije i dobro hidrira.

Top Ten Olive Oil mleko posle suncanja mislila sam da ce biti pravi promasaj jer mi je njihov losion za suncanje izazvao alergijsku reakciju na kozi,ali sam pogresila. Neizbezno je izgoreti dok si sa detetom na moru a ovo mleko je savrseno u saniranju tog problema. Momentalno hladi kozu i ublazava peckanje,smanjuje crvenilo i odlicno hidrira kozu.

Idemo dalje.....
U mojoj kuci najvise se trose tecni sapuni i gelovi za tusiranje......kao da ih jedemo :)

Od tecnih sapuna tu je nezaobilazna Balea i njihova LE kolekcija Paradise Beach sa mirisom ananasa i kokosa koji bozanstveno mirise - pravi letnji.
Palmolive tecni sapun sa mlekom i medom nije uopste los,lepo mirise ali je moj favorit ipak gore navedena Balea.

Sto se tice gelova za tusiranje trosilo se dosta ali za ovu priliku izdvojila sam tri,i to:
Palmolive Mediterranean Moments koji sadrzi arganovo ilje i ekstrat badema. Posle tusiranja koza je mekana i nezna. Ne isusuje kozu niti je zateze pa tako da mi sa malo masnijom kozom ne moramo dodatno da se mackamo kremicama.
Balea Limette&Aloe Vera mirise bas osvezavajuce,na limetu kao sto mu i sam naziv kaze. Ovaj gel mi se na prvu nije dopao i ne bi bio moj izbor pri kupovini da ga nisam dobila na nekoj akciji u DM-u,ali sam se vrlo brzo navikla na miris tako da mi je do poslednje kapi bio sasvim ok.
Obozavam decije gelove jer mirisu na zvake :) pa tako i ovaj Sau Bar sa mirisom breskvice koji je fantastican. Ako odgovara deci,odgovarace i nama a pritom mirisemo i tako slatko :)

Avon Wild Rose&Shea mleko za kupanje sa vitamonom E - ja sam odusevljena. Pravi savrsenu penu,mirise bozanstveno i prosto da covek ne pozeli da izadje iz kade. Avonove pene za kupanje su odlicne,probala sam ih gotovo sve ali je ova moj ubedljivi favorit.

Prelazimo na sledece proizvode....

Nivea Soft je hidrantna krema sa vitaminom E i uljem jojobe,bfrzo se upija i osvezava kozu. Mirise lepo,skoro kao plava Nivea. Univerzalna je,tako da moze da se koristi za lice,telo i ruke. Najvise je koristim za ruke ali i posle suncanja.

Mixa miceralna voda meni bas i nije nesto odgovarala,moju masnu kozu je jos vise mastila. Dobro skida sminku,ne iritira oci ali mojoj kozi ne prija.

Ni sama ne znam koje je ovo po redu Labello Fruity Shine koje sam potrosila. Usnama daje prelepu temno crvenu boju,ne previse jaku ali dovoljno da osvezi izgled ukoliko ne zelite da se sminkate (zato ja i volim blazame u boji).

Avon Perfect Wear Eyewriter je tecni ajlajner koji je kupljen odavno i koriscen je stvarno dugo,bukvalno do poslednje kapi. Sto se tice nijanse,u pitanju je Evening Black. Veoma je postojan,pa tako da devojke sa masnijim kapcima ne moraju da brinu - jer ne mrda. Veoma je dobro pigmentovan,lak je za koriscenje,cak se i njegovom cetkicom moze izvuci lepa linija.

Na samom kraju nesto i za noktice.

Maybelline Mini Colorama lak za nokte u nijansi 94 Ultra Violet - "dusu" sam mu izvadila :) Inace volim roze lakove i imam ih u svim nijansama. Ovo je jedan od onih lakova gde vam je dovoljan jedan sloj pa da noktici budu savrseni.
Za skidanje laka tu je i Ebelin Professional skidac laka bez acetona sa biotinom i arganovim uljem. Ima pumpicu koja savrseno radi. Veoma dobro skida lak i ne isusuje nokte. Malo vise o njemu mozete procitati ovde.

To bi bilo sve za ovaj put....nadam se da vam se dopalo!

Do narednog citanja :*

Коментари

  1. Inače sam paničar kada je u pitanju sunčanje, ne bih se usudila da se mažem samo spf 16 makar bila skroz crna. Odmah mi kroz glavu prolazi rak kože, baš sam istraumirana što se toga tiče otkako je prijateljicinoj mami dijagnosticiran isti, tako da sam više za spf 50 tokom cijele godine xD Trenutno koristim taj Balein tečni sapun i miriše prekrasno, baš je pravi ljetni miris :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Faktor 50 korisrim za dete,ali i sa njim mozes izgoreti ukoliko se ne mazes redovno.... Osim sto Balea tecni sapuni mirisu lepo,kvalitetniji su mi od vecine drugih....muz me je navukao na njih,njemu se najvise dopada onaj sa medom,dok ja vise volim vocne :)
      Hvala na komentaru :) Pozz

      Избриши
  2. Super post i dobro je sto sam procitala da ova micelarna voda masti kozu posto se vec duze vreme premisljam da isprobam drogerijske micelarne vode posto sam koristila Biodermu i svidja mi se princip samo je cena...

    Giveaway na mom blogu: sparklygoddess.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala 😊 Meni vise odgovara Garnierova miceralna a Mixa mi je bas razocarenje.....
      Veliki pozz

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije II

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije

Rival de Loop Natural Touch Concealer - korektor