Danas recenzija o Essence All About Matt Fixing Compact Powder

        Essence All About Matt Fixing Compact                                          Powder


Danas vam pisem recenziju o Essence All About Matt puderu. Malo sam bila skepticna prema puderima u beloj boji ali s'obzirom da nisam htela da dajem previse para za nesto sa cime dosad nisam dolazila u kontakt,odlucila sam se za proizvod koji je veoma povoljan a koji se nakon prve upotrebe pokazao kao veoma dobar.



 All About Matt je kompaktni puder za matiranje.Neutralnog je mirisa. Pogodan je za sve tipove  koze.
 Imam kombinovanu kozu s'tim sto mi se T-zona bas masti tako da ga ja koristim uglavnom da se  oslobodim viska sjaja.
 Odlicno matira,ne menja nijansu prethodno nanetog pudera a moze se koristiti i bez tecnog pudera ukoliko imate masnu kozu pa zelite da je matirate.


 Ne opterecuje kozu vec je cini  svilenkastom,mekanom i glatkom. Lak je za upotrebu,ja uglavnom  koristim Kabuki cetku koja  odlicno pokupi proizvod i savrseno nanese na lice. Lepo fiksira sminku i  traje satima. Nije izazvao nezeljene posledice na mom licu tipa bubuljice,dodatno mascenje koze itd.

 Jedina mana mu je pakovanje koje nije bas nesto cvrsto ali s'obzirom na cenu od nekih 400din. ne  mozemo da ocekujemo da bude u svemu savrsen.

 Meni je ovaj puder pravo otkrice....a nadam se da sam i vama malo pomogla ukoliko ste se dvoumile  oko kupovine.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije

Essence Sun Club Matt Bronzing Powder

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

Fagor - Mini blender Coral SB-250

New in #septembar