Bourjois Silk Edition Compact Powder


Bourjois Silk Edition savrsen puder u bozanstvenom elegantnom pakovanju sa ogleadalcetom koje se okrece za 360 stepeni vec nakon prve upotrebe postao je moj omiljeni aksesoar.


 Mekan je i svilenkast na dodir,veoma blag i lagan.Ten je matiran ali prirodan i barsunast,bez isticanja suvih delova. Sakriva pore i flekice,izgladjuje fine linije ali velike nepravilnosti na licu ne moze prekriti pa tako da ga svrstavam u pudere srednje prekrivne moci. Mirise veoma prijatno i blago.


Uz ovu pudrijericu dobija se sundjercic koji me i nije nesto odusevio jer njime ne mogu ravnomerno naneti puder,pa iz tog razloga koristim veliku cetku za prah puder koja odlicno odradi posao.


Dostupan je u cetiri nijanse a ova koju ja posedujem je 53 Golden Beige koja je savrsena za moju svetliju kozu jer izgleda veoma prirodno,ni previse svetlo ni previse tamno.


Moze se kupiti u parfimeriji Jasmin po ceni od oko 1300din. sto i nije nesto previse s'obzirom na kvalitet proizvoda.


Коментари

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije II

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Tecni puderi za mesovitu kozu

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije