Balea Reinigungs Mousse krema za ciscenje lica


Od kada se kod nas pojavila Balea koristila sam mnogo njihovih proizvoda,pocevsi od gelova za tusiranje koje sam prvo isprobala pa i sve ostalo,osim proizvoda vezanih za negu lica jer sam sumnjala u njihov kvalitet s'obzirom na cenu. Kako mi je koza lica kombinovana sa T-zonom bas masti a pritom i uzasno osetljiva,nisam zelela da stvar ucinim jos gorom nekom jeftinom i neproverenom kozmetikom.....ali svemu jednom treba dati sansu.


Balea Reinigungs Mousse krema za ciscenje lica namenjena je svim tipovima koze. Veoma je guste strukture,ima svilenkast sjaj i vrlo lako se dozira.


Koristi se ujutru i uvece na prethodno umivenu kozu lica,vrata i dekoltea. U kontaktu sa vodom nastaje mekana penasta struktura. Ispira se toplom vodom.

        
Barsunasta formulacija sa odabranim ekstratom kasmira omogucava nezno ciscenje,nakon cega je koza mekana i glatka,a provitamin B5 stiti kozu od isusivanja. Ne sadrzi sapun. Pored toga sto dobro cisti kozu,odlicna je i za skidanje sminke. Meni nije iritirala kozu niti izazvala crvenilo i neprijatno zatezanje.



I pored toga sto se koristi dva puta dnevno trajace vam veoma dugo jer je potrebno bukvalno naneti proizvod velicine graska na kozu pa da je lepo ocisti.

Miris ove umivalice me je pozitivno iznenadio,veoma je lep,nije prejak vec diskretan i prijatan.

Pakovanje je od 100ml i kosta oko 300din. 

Коментари

Популарни постови са овог блога

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije

Tecni puderi za mesovitu kozu

Bourjois Healthy Mix tecni puder

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice