L'Oreal Paris Elseve Total Repair Extreme

           

               Elseve Total Repair Extreme

                  


Elsev Total Repair Extreme je kolekcija namenjena ekstremno suvoj i ostecenoj kosi. U ponudi se mogu naci sampon,regenerator,maska za kosu i dvostruki serum za obnovu ostecenih krajeva.

Cesto kupujem L'Oreal proizvode i uvek se pokazu kao dobar izbor. Moram napomenuti da je moja kosa veoma gusta,dlaka tanka i uzasno osetljiva na sve promene,cesto menjam boju tako da je i time dodatno ostecujem. Celom ovom kolekcijom sam jako zadovoljna.

Elseve sampon jako prija mojoj kosi (ne masti je i ne otezava je),lepo se ispira i ima ugodan miris.

Elseve regenerator je veoma lepog mirisa,nakon koriscenja kosa se ne mrsi i lakse se rascesljava,meksa je i leprsava.

Elseve maska me je odusevila, koristim je nakon svakog drugog pranja kose umesto regeneratora. Nije previse gusta,lako se nanosi i lepo mirise. Nakon nje kosa mi je meksa i lakse se oblikuje.

Elseve serum obozavam i jedan mi je od najboljih za moju suvu i ostecenu kosu. Pakovanje je prakticno,ima pumpicu i sastoji se od dva dva dela koji se kada se istisnu pomesani nanose na krajeve.Ne otezava kosu,cini je svilenkastom,glatkom i sjajnijom. Jedina mu je mana sto dolazi u malom pakovanju od 15ml tako da ne spada u jeftinije serume.

Коментари

  1. Citam tekst I ne verujem.
    Imamo isti tip kose, I meni lorel odgovara. Ima nesto u tim proizvodima, sto mi odgovara.
    Zanima me, koja kolekcija ti se pokazala kao najbolja? :)
    I koji sampon nevezano za loreal ti je dobara?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Ivana, od Loreala najbolje mi se pokazala Elseve Extraordinary Oil linija, a pribala sam sve ostale. Regeneratore više ne koristim već samo maske. Nadam se da sam od pomoći 😃 Veliki pozdrav

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije II

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Tecni puderi za mesovitu kozu

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije